שני ילדיהם של יהורם גאון וגרושתו אורנה התחתנו בפעם השנייה. ביום שישי שעבר התחתנה הבת הילה עם מיכאל פפושדו. גם הבן השני, משה, התחתן בשנית, עם נעמה.

שלום לאורנה. זה כמו בבדיחה על הפולנים. הילדים מביאים הרבה שמחות.

"זהו אושר ענקי. אי אפשר להסביר במילים את העונג והברכה שאני מרגישה כששני הילדים מצאו את שאהבה נפשם".


את מאושרת?

"בורכתי תודה לאל. לראות כמה הם אוהבים וכמה בני זוגם אוהבים אותם".

יהורם, בית אבי חוזר בחלומי?

"מלווה באהבה גדולה ומאחל רק טוב".

(צילום: אריאל בשור)
(צילום: אריאל בשור)

>בטקס ההשבעה של הכנסת החדשה בלט בהיעדרותו הבעל של ח"כ עומר ינקלביץ' מכחול לבן, ירון. כזכור, ליאורה היא שזיהתה ראשונה את המתח הגבוה במשפחה.

שלום לירון ינקלביץ', אתה כבר לא בתמונה?

"שלום ליאורה. ברצוני לציין שרק בן אדם עם הפרעת אישיות כמו שלך הגובל בהתנהגות של רוצח סדרתי מסוגל לפתוח משפט ב'היי מה שלומך' ו'איך אתה מרגיש' ואז דרך אגב, 'אני רוצה ללכלך עליך ועל משפחתך ברבים'. לכי להיבדק אצל איש מקצוע, אני בטוח שיש לך חיים נוראים משל עצמך. חבל שאת משליכה תמיד על הסביבה".

ח"כ ינקלביץ', לעומתו, נשמעה הרבה יותר ממלכתית וזו התגובה שנמסרה מטעמה: "משפחת ינקלביץ' כולה חפצה להגיע לאירוע, אלא שהכנסת מגבילה את מספר הכרטיסים לכל ח"כ. מאחר שבנה של ח"כ ינקלביץ' שמשרת בצנחנים ביקש במיוחד להגיע לאירוע - נתן לו אביו את הכרטיס המיוחל".

(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

>הרדאר של ליאורה ניסה לאתר באותו טקס השבעה גם את עו"ד איתמר בן גביר, שלא צלח את אתגר אחוז החסימה. גם כאן, ללא הצלחה.

שלום לעו"ד בן גביר. היית במעמד ההשבעה?

"שלום ליאורה יקירתי! שנה טובה! לא הייתי במעמד ההשבעה בעיקר כי הייתי בבית משפט. חזרתי לעבוד. אני בעלים של משרד עורכי דין וביום ההשבעה ניהלתי שתי תביעות נגד המשטרה על פגיעה בזכויות של מתפללות יהודיות ברובע המוסלמי שנעצרו כי זה 'הרגיז את הערבים'".

אם תהיה מערכת בחירות נוספת, תתמודד?

"אם יהיו בחירות, עוצמה יהודית ודאי תתמודד. נעשה הכל ליצור חיבורים אך נדמה לי שכל כפויי הטובה שטענו בבחירות האחרונות שאנחנו שווים רק 15 אלף קולות, מבינים היטב היום מה יחסי הכוחות בציונות הדתית. בכל חיבור שלא יהיה, עוצמה תדרוש שותפות ולא ניצול".

(צילום: יניר קוזין)
(צילום: יניר קוזין)