האחראים על אירועי הירי במגזר הערבי לא עושים הנחות לסלבס. מתברר שגם כוכבת תוכנית ריאליטי לשעבר (שמה ומיקומה שמורים בכספת של ליאורה - תכף תבינו למה) חוותה תקרית לא נעימה, כשעל ביתה נורו כמה יריות.

שלום לכוכבת לשעבר, זה היה באמצע הבישולים?

"אני מבקשת, זה יכול להחמיר את המצב. בבקשה ממך".


למה זה יכול להחמיר את המצב?

"אני לא יכולה לדבר איתך על הכל. אני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה, בבקשה לרדת מזה. אני ממש מבקשת. אני לא יודעת איך הגיע אלייך הדבר הזה. מעולם לא כתבת עליי כלום, מה פתאום עכשיו את רוצה לכתוב עליי?".

>פרקליט הצמרת, אייל בסרגליק, שייצג את אלאור אזריה, ח"כ חיים כץ ורבים אחרים, נפרד מאשתו, עו"ד כרמית שחיבר.

בסרגליק, תרצה להוסיף?

"אין לי כוונה להתייחס לחיי הפרטיים שאינם נחלת הכלל ואין לי כוונה להיכנס לעניינים שהיו ביני לבין גרושתי. שתהיה שנה טובה".

(צילום: אלי מעייני)
(צילום: אלי מעייני)

>בערב ראש השנה נערכה סולחה מרגשת אחרי סכסוך ממושך, מתוקשר ועקוב השמצות של שנים, בין הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' גבי אשכנזי, לבין הפרשן הצבאי של "ידיעות אחרונות", אלכס פישמן. זרעי הסכסוך במלחמת העולם שהתנהלה בין שר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, לבין הרמטכ"ל שלו, כשפישמן נטה בבירור לצדו של ברק. הסולחה ההיסטורית נרשמה בביתם של מנכ"ל חברת אלול, העוסקת בייעוץ ביטחוני בעיקר בארה"ב, תא"ל במיל' אבנר רז ואשתו אסתר, באירוע שערכו השניים לקראת השנה החדשה. פישמן ואשכנזי לחצו ידיים וקינחו בחיבוק עז. עוד היו ודמעו: יו"ר ועדת הבחירות, המשנה לנשיאת ביהמ"ש העליון, חנן מלצר, הפרשן המאתרג, אמנון אברמוביץ', השופטת מירי דיסקין, דוד ומיכל פורר, יהודה זיסאפל, אביאם סלע, יהודית ורוני קצין, ארז ודורית מלצר, עוד רמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' דן חלוץ ואשתו אירית ובכירים נוספים במיל' במערכת הביטחונית.

>האורחים במלון היוקרה הירושלמי "המלך דוד" נהנו בראש השנה מאווירה נשיאותית משהו, כולל נוכחותו של השגריר האמריקאי האהוב, דיוויד פרידמן יחד עם רעייתו, ובני המשפחה הקרובים. את תפילות החג התפלל פרידמן בבית הכנסת הגדול, שם האזין לתקיעות השופר בצוותא עם הנשיא, רובי ריבלין. פרידמן שהה בתפילות תחת אבטחה, אבל זה לא הפריע לישראלים רבים שהתרגשו לראותו לגשת אליו ולברך אותו בשנה טובה.

(צילום: אהרון קרוהן, פלאש 90)
(צילום: אהרון קרוהן, פלאש 90)