עד המדינה בפרשת הצוללות, מיקי גנור, ביקש לצאת מהארץ בחגים, אבל שופטת בית המשפט המחוזי בלוד יסכה רוטנברג נענתה דווקא לערעור המדינה בנושא ולכן אפשר היה לפגוש אותו בחול המועד בסוכתו שבמושב מכמורת. הערעור - שביטל החלטה קודמת של שופטת השלום בראשון לציון, שלפיה גנור יוכל לצאת מהארץ אם יביא ארבעה ערבים שכל אחד מהם יפקיד 600 אלף שקל בקופת בית המשפט וכן יפרט את יעד הנסיעה ותאריכיה - גם קבע שגנור יוכל לנסות לבקש שוב לצאת מהארץ ב־6 בדצמבר. ליאורה תעקוב.

(צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)

ענבר לביא, השחקנית הישראלית שמשחקת אותה בגדול בחו"ל ("הג'וב הכי גרוע", "לוציפר"), מעדיפה אותם ישראלים כחול־לבן (שחיים כאן, לא המפלגה). ליאורה, כצפוי, איתרה את בן הזוג החדש שלה. דן בר שירה, 24, מושבניק במקור מכפר יהושע. 



בקשה מדיירי השכונה לאביב בושינסקי: בגד הים השחור שאיתו אתה מרבה מסתובב, ללא חולצה, צמוד מדי.

בושינסקי, מה תגיד?

"כל בוקר אני שוחה שני ק"מ בים. אם למישהו יש פטנט אחר, אשמח בשמחת בית השואבה".

בושינסקי (צילום: אסף קליגר)
בושינסקי (צילום: אסף קליגר)

חיים שכאלה: כבכל מוצאי כיפור ובהמשך למסורת רבת שנים, חגג עמוס אטינגר בביתו יום הולדת (הפעם, 82). הגיעו לברך ולהרים כוסית: רבקה מיכאלי, חיים טופול, גברי בנאי, משה להב (״הטיש הגדול״), יואב איגרא, בנו של עמוס - אבי אטינגר, שמואל שי, עודד בן חור ושוקי מדנס. ההפתעה האמיתית של הערב הייתה אשתו של עמוס, לנה, שחזרה לביקור ארוך מלימודיה בארצות הברית, אחרי שבני הזוג לא התראו כתשעה חודשים.