רוסלנה רודינה החליטה לחזור לשגרה אחרי תקופת החגים הארוכה, ובחרה בדרך מיוחדת של התחלות חדשות. רודינה החליטה להיפרד מכתובת הקעקע שעיטרה את האיזור האינטימי של גופה. הדוגמנית שיתפה היום (שלישי) את הליך מחיקת הקעקוע שנמצא בצד שמאל של המפשעה שלה וכתבה: "הסרת קעקוע, תודה לאל שהמציאו את זה!".

רודינה שחולקת בן משותף עם הזמר אייל גולן, הגיעה הבוקר למכון הסרת הקעקועים של אליאב אוזן שכבר ידע ימים יפים מאלה, ונפטרה מהקעקוע המוכר שהיה מבצבץ מהתחתון שלה בתמונות הרבות שהיא מעלה כשהיא לובשת בגדי ים והלבשה תחתונה. זו לא הפעם הראשונה שרודינה מתחרטת על קעקוע שעשתה ומחליטה להסירו, ובפעם הקודמת היא מחקה את שמו של האקס המיתולוגי מרגלה ובמקומו הוסיפה יהלום נוסף ליהלום הקיים ליד שמו של בנה, יאן.

הסירה את הקעקוע (צילום: אינסטגרם)
הסירה את הקעקוע (צילום: אינסטגרם)


הדוגמנית שמטפחת זוגיות יציבה ורחוקה מאור הזרקורים נשארה עם הקעקוע שעל ידה אותו עשתה במכון הקעקועים שבו גולן נוהג להתקעקע, כשעוד היו יחד. למי שלא זוכר לא רק רודינה הסירה את הקעקוע המשותף כי גם גולן החליט למחוק כל זכר על גופו מהאקסית ועשה כיסוי לקעקוע של שפתיה הבשרניות של רודינה על עורו. נראה שרודינה כבר למדה מטעויות העבר ותחשוב טוב טוב לפני שתחליט לקעקע שוב את גופה.

הקעקוע בימים טובים יותר (צילום: אלכס ליפקין, למותג בגדי הים ALMARIE)
הקעקוע בימים טובים יותר (צילום: אלכס ליפקין, למותג בגדי הים ALMARIE)