>כוכב הרשת והמרקע סמיון גרפמן החליט לפתוח אולפן טלוויזיה פרטי שייקרא, איך לא, "סמיון טי.וי".

סמיון, הראיון הראשון יהיה עם ערן זרחוביץ'?

"חזרתי מ'הישרדות' ואני קצת משתגע. עסוק בטירוף. חוזר אלייך".


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

סמיון גרפמן (צילום מסך)
סמיון גרפמן (צילום מסך)

>עו"ד הילה יחזקאל, שמתחזקת שני משרדים וטור לוהט באתר "פוסטה", הייתה מעורבת בתאונת דרכים שהתרחשה בסוכות. לעורכת הדין שלום, למרצדס שלה פחות. הפרט או הפריט המעניין, שגונב לאוזניה של ליאורה, הוא שבעת התאונה נפל לו מצמיג מכונית הפאר צ׳יפ של SPG, שנועד כנראה למעקב אחר מיקומה של עורכת הדין. השמועות מספרות כי יחזקאל, שעוסקת בתחום הרגיש של דיני משפחה, נפרדה זה עתה מבעלה, שלו נישאה לפני חצי שנה. 

יחזקאל, הסנדלר הולך יחף?

"אכן נכנס בי בעוצמה רכב בסוכות, והרכב שלי הושבת. שלומי טוב, זעזוע מוח קל ומכה בגב. עשיתי ברכת הגומל ומודה לאל שלא נגמר ברע. אכן נפל לי 'תכשיט' מהרכב שנפגע מהמכה. בנוגע לבעלי, מעדיפה לא להתייחס לנושא".

עו"ד הילה יחזקאל (צילום: פרטי)
עו"ד הילה יחזקאל (צילום: פרטי)

>שלישי השבוע. פרס סוקולוב מוענק לעיתונאים יעל דן ורינו צרור. בקטע האומנותי, להקת העיתונאים נאג' חמאדי שבה מנגן, בין השאר, אראל סג"ל. יומיים לפני כן, יום ראשון, חלק סג"ל עם מאזיניו ברדיו 103FM את התרגשותו לקראת הטקס שבו כיכבו שניים מיריביו המרים התקשורתיים והפוליטיים, דן וצרור, אלו שלא החליפו איתו אפילו ברכת שלום כשנפגשו מדי יום באולפני גל"צ.

"זו השפלה ברמה של ליפול לבור של חרא", השתפך סג"ל. "לנגן בטקס פרסי סוקולוב בשביל יעל דן ורינו צרור. אני לא יודע איך לעמוד בהשפלה. זה טקס חסר משמעות, חסר כבוד ומוטה תמיד, ואני אעמוד שם עם פרצוף של דביל ואנגן".

סג"ל, זמר נוגה? בור של חרא?

"הכל נכון".

דן, איזה שיר של נאג' חמאדי את הכי אוהבת?

"לא ראוי לתגובה".

רינו צרור בחר שלא להגיב.

>הח"כ, הטייס הנחשק בדימוס והגרוש בהווה, יואב קיש, שינה בפייסבוק את ההגדרה שלו ל"נמצא במערכת יחסים". מתברר שקיש לא משתמש בפייסבוק האישי, אבל כשבדק לפתע לפני שבועיים את נתוני ה"אודות" הוא גילה לתדהמתו כי אף שהתגרש כבר לפני חמש שנים והוא מתחזק זוגיות כבר שלוש שנים, הוא רשום עדיין כנשוי.

קיש ביקש שלא להגיב.

יואב קיש (צילום:מרים אלסטר, פלאש 90)
יואב קיש (צילום:מרים אלסטר, פלאש 90)