שני יוצאי הראליטי, השף טום אביב והמקעקע אליאב אוזן, נכנסנו אתמול לקליניקת הקעקועים של האחרון ויצאו משם עם קעקוע משותף של השניים. אוזן שיתף את עוקביו באינסטגרם וכתב כך: "אחרי המון דיבורים על קעקוע משותף זה סוף כל סוף יצא לפועל .ברגע מאוד ספונטני החלטנו לכתוב קאפונקאפ (תודה בתאילנדית)".


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לכל התוהים למה הם בחרו להגיד תודה בתאילנדית, אוזן הסביר את ההחלטה המשותפת: "כי תודה על הידיים האלה שיוצרות וגורמות לנו תכלית והגיון לחיים האלה, תודה על תאילנד שמנקה מאיתנו לכלוך, תודה על התחלות חדשות, תודה עתידית על השקט ששינינו כל כך רוצים שיהיה לנו וכמובן תודה על חברות אמיתית בלי מסכות ואינטרסים". ממש מחווה מרגשת של חברות אמיצה. 

אליאב אוזן בקעקועים הראשונים (צילום: אינסטגרם)
אליאב אוזן בקעקועים הראשונים (צילום: אינסטגרם)

כזכור, אוזן נפרד מבת זוגו, דנית גרינברג, לאחר שבע שנות זוגיות ולאחר 36 שנים ללא קעקועים על גופו, החליט להתחדש בשלושה קעקועים יחד. גם אביב נפרד מחברתו בחודשים האחרונים, גל גברעם והוא פקד פעמים רבות את הקליניקה של אוזן והתחדש בכל פעם בקעקוע חדש. כנראה שאביב משך את חברו לתרבות הקעקועים וכעת החליטו לקחת את החברות צעד אחד קדימה. אוזן משאיר אותנו בציפייה להמשך לבוא וסיכם את הדברים ב: "עד לרעיון הבא". תתחדשו.

גל גברעם וטום אביב (צילום: אינסטגרם)
גל גברעם וטום אביב (צילום: אינסטגרם)

דנית גרינברג ואליאב אוזן (צילום: אמיר מאירי)
דנית גרינברג ואליאב אוזן (צילום: אמיר מאירי)