כוכב הילדים הבלתי מעורער, יובל שם טוב (המבולבל), קיבל היום (ראשון) את הכרעת הדין בנוגע להרשעתו בשישה מקרים שונים של החזקת קוקאין בבית המשפט השלום בתל אביב. עונשו שנגזר על שם טוב הוא 300 שעות לטובת הציבור, קנס של 2500 ₪ ומאסר על תנאי של שלושה חודשים.


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כוכב הילדים שיתף לאחר הכרעת הדין את התחושות ברשתות החברתיות ואמר: "היי חברים. אני רוצה לדבר אתכם על דבר לא קל אבל חשוב, שנקרא 'לקיחת אחריות'. היום בבוקר קיבלתי בשורה לא פשוטה, אני עדיין מנסה לעכל אותה והדבר הכי טבעי ונוח זה להאשים את כל מערכות המשטרה ובית המשפט, אבל זה לא אני. אני לא כזה ש'אכלו לי, שתו לי, בלעו לי, לקחו לי'. אני חושב שבסופו של דבר מי שאחראי על הכל - זה אני".



"אני לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי וגם על ההשלכות. זה דבר יפה בעיני שבן אדם לוקח אחריות על מעשיו, אתה לא נותן לסביבה לשלוט בך, אתה שולט. אם אני הכנסתי את עצמי לסיפור הזה, אני אוציא את עצמי, אני אצטרך גם את העזרה שלכם בדבר. פשוט להמשיך להופיע ולשמח ולעשות טוב בעולם ולהשפיע לטובה על הילדים וגם עליכם וכל הסיפור הזה, רק שיצא טוב אמן גם לי וגם לסובבים. תודה על התמיכה אוהב את כולכם". אין ספק שיובל המבולבל יודע לקחת אחריות על מעשיו ויכול כעת לשים את הפרשיה הזאת מאחור.

חבריו הכוכבים החליטו להביע את תמיכתם ביניהם נטע ברזילי שכתבה: "איש אנושי מלא באור. כולנו טועים והעולם לא רק שחור ולבן או וורוד ומנצנץ. גדולה אמיתית לדעת לקחת אחריות. אני מאחוריך".

יובל המבולבל (צילום: נועם דינר)
יובל המבולבל (צילום: נועם דינר)