במסורת שנהוגה כבר שנים במגזין PEPOLE, נערכה כמו בכל שנה התחרות 'הגבר הסקסי בעולם' והשנה נבחר הזמר שכבר זכה בכל פרס אפשרי, מהגראמי ועד האוסקר, ג'ון לג'נד שיכול גם להוסיף את התואר הזה לאוסף המכובד שלו. קשה להאמין אבל הזמר כבר הגיע לגיל 40 ואין ספק שכמו יין הוא רק משתבח עם השנים.

כל הרווקות המאוהבות, בטח לא תאהבו לשמוע שלג'נד נשוי באושר לדוגמנית והמנחה כריסי טייגן והוא אב לשני ילדים, לונה בת ה-3 ומיילס בן השנה וחצי. לג'נד שהוא גם שופט 'דה וויס' הגרסה האמריקאית שיתף בהרגשה ברגע שגילה שזכה בפרס הנחשק: "התרגשתי אבל גם קצת פחדתי באותו הזמן כי זה הרבה על הכפתיים. כולם עכשיו הולכים לבחון אותי ולראות אם אני שווה את הפרס.



הזמר הוא הגבר הסקסי ה-34 של המגזין המוביל ומצטרף לרשימה ארוכה של הגברים השווים ביותר בהוליווד, החל ממל גיבסון שזכה בתואר בהיותו בן 29 בשנת 1985. לא רק שהוא סקסי בטירוף, מסתבר שהוא גם צנוע מאוד וזה כבר מוסיף לו כמה נקודות בונוס. "אבי חינך אותנו במתן דוגמה אישית. הוא תמיד התנהל בחסד ובכבוד", סיפר לג'נד.



"ההורים שלי תמיד לימדו אותי שאם אתה הולך להצליח בחיים, חלק מההצלחה היא הענווה. זו דרך טובה לחיות את החיים, להתייחס לאנשים אחרים כמו שאתה רוצה שיתייחסו אלייך". גם אם היה לכם ספק, אחרי המשפט הזה בטוח התאהבתם.

ג'ון לג'נד וכריסי טייגן (צילום: רויטרס)
ג'ון לג'נד וכריסי טייגן (צילום: רויטרס)