לידיעת כל המצקצקים בלשונם: אחרי שנים שבהן התקשורת צחקקה בקול רם על הקשר בין יהודית באומן וסופיה לורן, שצילמה בזמנו בארץ את הסרט ״יהודית״, לליאורה הגיעו הוכחות חותכות שאכן יש קשר בין השתיים. אומנם לא אם ובת, אבל קשר חברי ונוסטלגי אמיץ.

באומן, ממש כמו בסרטים.

“מעולם לא יצא מפי משפט שבו אני מייחסת לסופיה לורן קשר ביולוגי אליי. אני יודעת בדיוק מי עבד בהפצת השמועה שגרמה לי נזק גדול. הריני מודיעה לך שאני כותבת לה מדי פעם והיא מגיבה בנימוס ובידידות״.


שימי תבורי ויהודית באומן (צילום רפי דלויה)
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום רפי דלויה)

>דרושים מועמדים לאחת המשרות הנחשקות ביותר בשירות הציבורי. משרד ראש הממשלה מפרסם הודעה בזו הלשון: “למעון ראש הממשלה בירושלים דרוש/ה עובד/ת למשרת אמון עבור משרת עובד/ת משק בית (מעון ראש הממשלה). תיאור התפקיד: ‘ביצוע כלל עבודת משק הבית והשטחים הציבוריים במעון הרשמי של ראש הממשלה בהתאם לצורך והנחיות הממונה. סיוע בהגשת כיבוד לדיירים ולאורחיהם בהתאם לצורך ולהנחיות הממונה. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך‘". בהצלחה למתמודדים.

>בועז הרפז חזר לעבודה בתחום הביטחון, הפעם באיטליה.

הרפז, תמליץ לאשכנזי לטוס לארץ המגף? 
“מאשר את העובדה בקשר לעבודה".

>בשבוע שעבר גברו השמועות על כך שאיש העסקים ברק אברמוב, הבעלים של רשת ג‘פניקה וקבוצת בני יהודה, עזב את הארץ, מאחר שהוא קשור כביכול לאיזו פרשייה שהתפרסמה לאחרונה. ליאורה, ששונאת יותר מכל דיבה ללא סיבה, החליטה לתפוס אותו לשיחה.

שלום לברק אברמוב. תרגיע אותי.

״הכל מצוין. האמת שאני בניו זילנד״.

הכל בסדר?

״הכל מאה אחוז. אין לי ולא היה לי שום קשר לפרשה הזאת ואני גם לא מכיר אף אחד״.

והאוהדים צריכים לדאוג?

״הם צריכים לדאוג להיות אוהדים ולעודד״.

מי מפיץ?

״את שואלת אותי?"

כן.

״את קיבלת את האינפורמציה״.

למי יש אינטרס להזיק לך?

״לא חסרות נשמות טהורות״.

ברק אברמוב (צילום: דני מרון)
ברק אברמוב (צילום: דני מרון)