את דעותיו הפוליטיות של המנחה אלירז שדה הוא לא מנסה להסתיר, לאחר שבבחירות הקודמות שהתקיימו בחודש באפריל, הוא כיכב כמנחה של "הליכוד TV". שדה שיתף היום (ראשון) את עוקביו בטוויטר כי הוא החליט להתפקד לשורות הליכוד וכתב: "בטוויטר חשוב לכתוב. אבל גם הגיע הזמן להתפקדות. הליכוד!" וצירף את טופס בקשת ההצטרפות עם שמו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק


כזכור, במסגרת תפקידו במערכת הבחירות, שדה השתתף במערכון בו הוא מראיין את השחקן יוסי וידר, כחיקוי לפרשן אמנון אברמוביץ'. בפתח המערכון השחקן המגלם את אברמוביץ' פונה לשדה ושואל אותו "איך אני נראה?", ובתגובה, שדה עונה לו "נראה טיל, אמנון". אמירה זו, עוררה סערה ברשתות החברתיות וגררה גל של תגובות נאצה נגד שדה ושידורי הליכוד טי.וי.

אלירז שדה (צילום: אור גפן)
אלירז שדה (צילום: אור גפן)

בעקבות הרעש התקשורתי ברשתות החברתיות וגינויים של עיתונאים וגולשים רבים, פרסם שדה פוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, בו כתב: "חשוב לי להבהיר לאלו שלא הבינו את הבדיחה או בחרו לא להבין אותה. אנחנו נמצאים בעידן שלא משנה מי אתה או מה עשית בחייך, בסוף הכי חשוב לך זה איך אתה נראה, ולאו דווקא חיצונית אלא איך אני עובר? איך אני יוצא? ברמה השטחית, עידן האינסטגרם".

"כשצילמנו את המערכון לא עלתה בדעתנו המחשבה שכך זה יפורש ויתכן שטעינו בלשוננו", הסביר שדה, "חשוב לי לציין שכנראה ובתום לב לא התייחסנו לנראותו הספציפית של אמנון בקיום המערכון, כי אנחנו רואים באמנון מיליון ערכים שונים שמרכיבים את דמותו כפרסונה בכירה בתקשורת הישראלית".

אלירז שדה ואילנית לוי. בקרוב אשת פוליטקאי?
אלירז שדה ואילנית לוי. בקרוב אשת פוליטקאי?