מעריציה של קים קרדשיאן, מלכת הטראש, רגילים לראות אותה בתמונות חושפניות בבגד ים ושמלות שלא משאירות מקום לדמיון, אך מסתבר שהכוכבת החליטה לעשות שינוי רציני בארון הבגדים שלה ולהתלבש בצורה הרבה יותר צנועה. "אפשר לומר שהתעוררתי. שמתי לב שאני לא יכולה לגלול את האינסטגרם מול הילדים שלי, בלי שעירום מלא יופיע", סיפרה הכוכבת למגזין "ניו יורק", "ובהחלט תרמתי לזה. אחד השערים האייקוניים ביותר שלי היה למגזין ""Paper, כשכולי מרוחה בשמן וקרעתי את השמלה שלי".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

קים קרדשיאן חסודה (צילום: Presley Ann,gettyimages)
קים קרדשיאן חסודה (צילום: Presley Ann,gettyimages)


קרדישאן שכבר ממש לא מרגישה בנוח להצטלם בביקיני, הוסיפה כי לבית הלבן היה חלק בהחלטה שלה: "הייתי בבית הלבן ויום למחרת העלתי לאינסטגרם תמונה בביקיני וכל מה שחשבתי זה שאני מקווה שהם לא יראו את זה, כי אני צריכה לחזור לשם בשבוע הבא". למרות הדברים שאמרה הכוכבת, היא מבינה שהיא מהווה סמל מין עבור מעריציה הרבים, ומוסיפה שהנושא הזה מסובך עבורה.

"אני בהחלט רואה את כל מה שהבאתי על עצמי, אבל אני נהנית מחיי", לא שמישהו חשב אחרת. בימים אלו הקרדשיאן פחות דואגת להתעדכן בכל מה שחדש ורלוונטי ודואגת לתחזק את חיי המשפחה, עסקיה והפיכתה לעורכת דין בקרוב. לטענת הסטודנטית למשפטים, בעקבות השוד שעברה בפריז לפני שלוש שנים וכלל איומי אקדח, היא עברה שינוי והבינה מה חשוב בחיים.

קים קרדשיאן (צילום: Lars Niki/Getty images)
קים קרדשיאן (צילום: Lars Niki/Getty images)

"אני באמת חושבת שברגע שנשדדתי זה הוציא ממני משהו בצורה הטובה ביותר. כל הדברים שהיו חשובים לי אז זה כמה תיקים היו לי ובאיזה מכונית נסעתי. אני עדיין אוהבת את כל הדברים האלה, אבל זה כבר לא חשוב, זה יכול לחלוף ברגע", שיתפה הכוכבת, "כל כך הרבה זמן אנשים ניסו לשתף אותי בדברים. אבל זאת הייתה הפעם הראשונה שאמרתי לעצמי שאני רוצה ללכת לבית ספר למשפטים. אני רוצה לעזור לאנשים". אין ספק שקרדשיאן עוברת סוג של חזרה בתשובה ומתחילה יותר להתעניין בטובת הכלל. שאפו.