הזמר בן אל תבורי לא נשאר חייב לאביו, שימי תבורי, איתו הוא נמצא בסכסוך מתוקשר במשך שנים רבות מאז התפרסם. במכתב שרץ ברשת וצוטט בין היתר בבלוג הרכילות של עומרי חיון, שימי תבורי תוקף את בנו, ומציג תמונה בה נישואיו שפורקו עם אם ילדו, אורטל עמר, היו טעונים במרירות רבה: "היא רעה מאוד, לא אמרה אפילו תודה ליהודית על הפרחים ששלחה".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בתגובה, בן אל פרסם סטורי בעל רקע שחור שנשא אך ורק כיתוב בפונט לבן, בו נרשם בבירור, אך בטון מעט מפויס בהתחלה: "אבא יקר שלי, לאהוב תמיד אותך. תמיד אכבד אותך. מעולם לא אמרתי עליך משהו רע, ולעולם לא אגיד. בכל זאת, אני קיים בזכותך, וכמובן בזכות אמא".
בן אל תבורי (צילום: אמיר מאירי)
בן אל תבורי (צילום: אמיר מאירי)
"הבולשיט והאוכל שאתה נותן לתקשורת על חשבון שם המשפחה שלנו פשוט לא לעניין", הוסיף בן אל, בנימה מעט פחות מפויסת. "כששואלים אותי עלייך אני תמיד אומר שאני אוהב אותך ומכבד אותך, ולא אגיד מילה רעה עלייך, וחבל שאתה עושה הפוך על הילדים שלך", הכביר.
"לעומתך, שום אישה, לא משנה מי, לא תרחיק אותי מהילד שלי", התייחס בן אל לניסיונו של אביו לצייר את אשתו לשעבר, עמר, כזו המונעת ממנו מפגשים עם בנו הקט, תו-פרינס. "הילד שלי זה הדם שלי, זה יצור חי שהבאתי לעולם יחד עם אישה מדהימה שהיא גם אמא מדהימה, אז אין צורך ללכלך גם עליה, היא תמיד הייתה בצד שלך", הוסיף הזמר. "היצור הקטן הזה צריך גב בעתיד, גב של אמא ואבא. כמובן שהייתי מצפה ממך להבין שגם אני צריך אמא ואבא. אמא כאן, אבל איפה אבא?".
"תו יהיה שמח להכיר אותך, ובלי שום קשר אני תמיד משמיע לו שירים שלך, ואומר שיש לו סבא מדהים. אני עדיין אשמח שניפגש לבד כמו ואבא ובן, בלי מתווכים. אין לך מושג כמה אני אוהב אותך, וכמה אני מתגעגע אליך", סיים בן אל את דבריו.