כוכבת הראליטי, אביבית בר זוהר, מגדירה את עצמה ככוהנת זוגיות, על אף שלא חובקת זוגיות ארוכה כבר המון זמן ולאחר שסירבה ללא פחות מחמש הצעות נישואים. לבר זוהר מחזרים רבים שמפנקים אותה במתנות יוקרתיות, ביניהן כלב פומרניאן גזעי בעלות של עשרות אלפי שקלים או סמארטפון חדש, אך כנראה אף אחד מהם לא הצליח עדיין לכבוש את ליבה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הרווקה הנחשקת מרבה להעניק טיפים לזוגיות בריאה ומציאת אהבה לעוקביה באינסטגרם, והטיפ שלה הפעם הוא – לא לשים את כל הביצים בסל אחד. בר זוהר המליצה לעוקבות שלה ואמרה: "הכרנו גבר, יצאנו איתו לדייט והוא לא שולח אס.אמ.אסים, מתעכב, לא מחזר כמו שאנחנו רוצות. האם אנחנו נשב ונמתין לא? אנחנו ממש לא הולכות להמתין לו. אנחנו נצא עם 2-3 גברים במכה, מבלי שאחד ידע על השני. שימו לב, כשאני אומרת לצאת עם כמה במקביל, אני לא מתכוונת למגע אינטימי או סקס. אני מדברת על להשאיר את כל האופציות שלנו פתוחות".


אביבית בר זוהר (צילום: צ'ינו)
אביבית בר זוהר (צילום: צ'ינו)

"אני יוצאת לדייט עם זה ודייט עם זה ומתחילה לבדוק עם מי יותר נחמד לי, איזה גבר מתנהג איתי בצורה שיותר נעימה לי, מי יותר ג'נטלמן ומשקיע באמת בלהכיר אותי. הגבר הזה שלא התקשר וסימס אלייך, גם לו יש אופציות פתוחות. שלא תחשבי שאת מלכת אנגליה והוא מחכה רק לך, ממש לא".

בר זוהר מעדכנת את עוקביה הרווקות שגברים והיא מכירה הרבה כאלה, בודקים גם הם אופציות: "הוא יוצא עם זאת ועם זאת – וגברים גם הולכים למגע אינטימי. אני לא רוצה שתחשבו שזה האחד ואת כל הלב שלכן והתקוות תתלו בו. אני רוצה שתשימו את הביצים בכמה סלים, לשים את כל הביצים בסל אחד – זה לא נכון לנו. אחרי שבועיים באמת נוכל לבחור את הגבר שנחמד לנו להמשיך איתו לאינטימיות.

"אני לא רוצה שתשבו בבית ותבכו לי. אנחנו לא סוגרות אופציות, מבינות בנות?", סיכמה בר זוהר את דבריה ודיווחה כי יצאה אתמול (רביעי) לדייט בעצמה. שיהיה לה בהצלחה.

אביבית בר זוהר (צילום: אביב חופי)
אביבית בר זוהר (צילום: אביב חופי)