>המעושרת לאה שנירר נסעה לחופשת סופ"ש עם הילדים בים המלח ונאלצה לעצור בכפר ערבי באמצע הדרך בגלל פנצ'ר בגלגל.

היי שנירר, תיקנו לך?

"תודה לאל שבאמת יש אנשים טובים באמצע הדרך, בכפר לקייה. לא ידעתי למה לצפות, אבל אי אפשר חלום על שירות כל כך טוב וכל כך נאמן. אין על עבד מאק וולט".



עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לאה שנירר (צילום: ניר פקין)
לאה שנירר (צילום: ניר פקין)

>הגשש בדימוס שייקה לוי אינו מרבה להופיע, אבל בסוף השבוע האחרון, הצליח חברו הטוב, משה להב מ"הטיש הגדול", לנצל הופעה נדירה שלו כדי להפתיעו בגדול. זה קרה במהלך הופעתו של לוי בהיכל התרבות באור יהודה. רגע לפני שלוי סיים לשיר על הבמה את השיר ״חברים״, שכתב והלחין עבורו קובי לוריא, הפתיעו אותו להב ומנכ״ל ההיכל, בועז הלפרין, בבלוני הליום מנופחים עם הספרה 80 ועם עוגת יום הולדת חגיגית. הקהל עמד על רגליו והריע לחתן היום הולדת שהגיע לגבורות.

לוי. איך ההרגשה בגיל הזה?

״תודה תודה. בינתיים בסדר״.

מי עוד הפתיע אותך ביום ההולדת שלך?

"אף אחד".

מי חסר לך ביום ההולדת הזו?

"חסרים הרבה".

מה אתה מאחל לעצמך בהגיעך לגבורות?

"הרבה בריאות וחברים טובים".

שייקה לוי (צילום: אור גפן)
שייקה לוי (צילום: אור גפן)

>שחר גולדברג, הסמל המצודד של תכנית הטלוויזיה "היחידה" בהוט שפרש בשיא אחרי עונה אחת בלבד, הוכיח שיש לו לב ענק גם מחוץ למסך. גולדברג הציע שני מזגנים מדוגמים בחינם למי שזקוק לכך. ליאורה עוברת להקשב.

>אירנה נבזלין, רעייתו של יולי אדלשטיין, ועדי אקוניס, רעייתו של אופיר, טסו למיאמי לאירוע גיוס תרומות לבית התפוצות.

>והפשיטה הישראלית על העיר שטופת השמש לא נפסקת. מספר עיתונאים ומרצים מהסקטור העסקי, פלוס גאולה וגדעון סער, ניצן הורוביץ ועוד, עשו השבוע את דרכם לכנס אירגון ה-IAC, המתקיים השנה במלון דיפלומט במיאמי. שיא הכנס צפוי להיות מחר, מוצ"ש, אז ישא שם דברים נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.

>בבית"ר ירושלים רצו להתכונן בשקט למשחק החשוב ביום ראשון בבלומפילד מול הפועל ת"א וגם להימנע ממזג האוויר הסוער שצפו החזאים. הצהובים-שחורים ירדו לעיר הגדולה כבר במוצ"ש והתארחו במלון אורכידאה, בלי לדעת שגם היריבה האדומה נמצאת במלון סמוך ועוד מאותה הרשת. לליאורה נודע שלא נרשמו הדלפות טקטיות בין בתי המלון.

>אם חששתם שלגדעון אוברזון משעמם מאז פרש מעיצוב אופנה, אז נא להירגע בהקדם. הוא לומד איטלקית, חזר לפסל ומתמיד בשיעורי יוגה.

גדעון אוברזון (צילום: ניר קידר)
גדעון אוברזון (צילום: ניר קידר)