אמש (רביעי), כלי התקשורת הכריזו רשמית על כך שמדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם שלישית השנה. הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה, אילנית לוי-שדה, הרגישה שהיא לא יכולה יותר לשמור לעצמה את התסכול, הפחד והכעס שחדשות אלו עוררו בה ושיתפה בסטורי באינסטגרם את אשר על ליבה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לא רוצה לשתוק יותר. אילנית לוי-שדה (צילום: נטשה זריקר)
לא רוצה לשתוק יותר. אילנית לוי-שדה (צילום: נטשה זריקר)


הדוגמנית והמגישה כתבה כך: "אתם יודעים מה ההלם האמיתי? שאף אחד לא בהלם! כמו ילד שכבר הבין שאין פיית שיניים, אבל נאחז חזק באמונה. ככה העברנו את החודשים האחרונים, כאזרחים שבויים במלחמת כוחות לא שלנו, שאף אחד לא נלחם בה למעננו ועדיין אנו מקווים עמוק בלב, שמישהו כבר יפרוס עלינו כנף ויקח החלטה אמיצה, אולי לא מושלמת אבל יעילה, למי? לנו!!!".

הדוגמנית המשיכה לכתוב באסרטיביות: "הפחד הכי גדול הוא שאנחנו, האנשים הקטנים, שמשחקים להם בחיים, התרגלנו. ואם הם לא יתעוררו שם למעלה ואולי יזכרו שאת מחיר הגאווה, האגו וכיפופי הידיים אנחנו האזרחים משלמים! אז אנחנו נגיע בדיוק לאותה נקודה בפעם ה-4!".

הסטורי שיעשה היסטוריה. אילנית לוי-שדה (צילום מסך אינסטגרם)
הסטורי שיעשה היסטוריה. אילנית לוי-שדה (צילום מסך אינסטגרם)

לוי נישאה לפני שנה בדיוק לאיש האשכולות (ושאר ירקות) אלירז שדה, שכזכור התפקד לליכוד לפני פחות מחודש ואי שם בסבב הבחירות הראשון לפני כשמונה חודשים, הנחה את "הליכוד TV", הסבירה: "זה באמת לא משנה איזה פתק שמנו בקלפי, כולנו בפנים רוצים אותו דבר (רובנו), רק מתרגמים זאת בדרכים שונות. נטל האחריות נזרק כמו רימון לא נצור מידיי המיועדים ופעם שלישית שהוא מתפוצץ עלינו. די, זה לא הגיוני, אסור לנו לשתוק!". למערכת TMI אין מה להוסיף לדבריה של לוי-שדה, חוץ מ-"יו גו גירל"!.