>סטיקר, לא משעשע במיוחד, ובו מופיע כוכב “משחקי השף", אסף גרניט, מחזיק כביכול בידיו דילדו ענק בצבעים טבעיים, מתרוצץ בהיסטריה ברשתות החברתיות.

גרניט, זה פוטו מונטאז'?

“אין לי רשתות חברתיות, אז אני אפילו לא יודע על מה מדובר".


אסף גרניט (צילום: אביב חופי)
אסף גרניט (צילום: אביב חופי)

>כצפוי, חגיגת יום ההולדת ה־60 של מפקד גלי צה"ל ודובר צה"ל לשעבר אבי בניהו, כיום יועץ אסטרטגי, הייתה מתובלת בסיפורי גבורה משירותו הצבאי ובכלל. למסיבה שנערכה במועדון הברל'ה בלהבות חביבה הגיעו כל המי ומי, ומעל כולם התעלה רא"ל במיל' גבי אשכנזי. הרמטכ"ל לשעבר עלה לבמה וסיפר שכשהציע לבניהו להיות דובר צה"ל, אמר לו בניהו שהוא מסכים מיד, אבל שהתנאי היחיד שלו הוא שלא ישרת במדים. "ביום הראשון לתפקיד הוא הגיע אליי עם אישור מרופא שהוא סובל מהזעת יתר ולכן אינו יכול ללבוש מדים", הוסיף אשכנזי.

"לקחתי את הפתק וזרקתי אותו מיד לפח". אשכנזי גם סיפר על ניתוח קיצור הקיבה שעבר בניהו מיד לאחר מבצע צוק איתן, שהמנתח בו היה רופא ערבי: "בניהו הזהיר אותו שאם הוא מת בניתוח, יקראו על שמו כיכרות בכל רחבי העולם הערבי". לסיום הסתכל אשכנזי על בניהו, שהאזין לו בקשב רב, ואמר: "אני רוצה לשאול אותך שאלה רצינית. האם זה נכון ששקלת להיות עד מדינה נגדי בפרשת הרפז?". בניהו השיב מיד לקול צחוקם של הנוכחים: "לצערי, אפילו לא הציעו לי. אם היו מציעים, לא היית עומד כאן וחוגג איתי".

אבי בניהו וגבי אשכנזי  תמונת ארכיון(צילום: דובר צה"ל)
אבי בניהו וגבי אשכנזי תמונת ארכיון(צילום: דובר צה"ל)

>מתחם "הפנתרה" בתל אביב, השייך לגלית בן שמחון, אירח את גליה אלבין בכנס משקיעים מהמין היפה והחזק יחד עם סנדרין מונטסמה, מנכ"לית ברידג'ס השקעות, ומשקיעות פוטנציאליות נוספות. בן שמחון: “אירועים כאלה מגשימים את החזון שלנו להשפיע על נשים בעולם העסקים וההון המוחזק בעולם על ידי נשים".

גליה אלבין וגלית בן שמחון (צילום: שי גבריאלי)
גליה אלבין וגלית בן שמחון (צילום: שי גבריאלי)

>אחרי שאחיו עידו חג'ג' חגג במוגזם בהטסת 150 חברים קרובים לטורקיה, הגיע תורו של האח צחי, שיחגוג יובל שנים במוצ״ש הקרוב בביתן 2 בגני התערוכה. מצד שני, צחי יצא גדול מאוד כאשר הכריז שכל המתנות והתרומות יתקבלו בברכה וייתרמו לעמותת גדולים מהחיים, המסייעת לילדים חולי סרטן.

>מולי אדן, לשעבר מנכ״ל אינטל, הרצה בכנס של הנהלת המכללות הציבוריות המתוקצבות ושיתף כי בשנת 2012 נבחר על ידי “פורבס" למקום העשירי בדירוג “26 האנשים הכי יצירתיים בעולם". במקום הראשון דורגה הזמרת ליידי גאגא. “החברים שלי באינטל צחקו עלי", הוא אמר. “אבל הילדים שלי, בזכותה, היו גאים בי". במאזינים: פרופ׳ שלמה בידרמן נשיא המכללה האקדמית ת״א־יפו, בני אלון, פרופ׳ יפה זילברשץ וח״כ יעקב מרגי, יו״ר ועדת החינוך.

>חברת פילמהאוס ערכה בשישי האחרון הקרנת בכורה חגיגית לסרט הילדים “הנסיכה ושבעת הגמדים״ במתחם סינמה סיטי שבגלילות - הסרט ייצא לאקרנים ב־19.12. הגיעו לצפות לפני כולם: אלן גרינבלט - מבעלי פילמהאוס, דוד פתאל, אלעד זוהר, מיה זיו־וולף ועוד.

>כתב התרבות של חברת החדשות יונתן ריגר יזם אירוע התרמה לעמותת שווים, הפועלת לקידום אנשים עם מוגבלויות במדינה. הזמרת עדן טהרני באה לתמוך ולפרגן לפעילות העמותה, בעקבות היותה עיוורת מלידה. מאחורי הקלעים פגשה עדן את מירי מסיקה ואת הזמר דודו טסה, שבאו להופיע בהתנדבות.

מירי מסיקה ועדן טהרני (צילום: איריס טהרני)
מירי מסיקה ועדן טהרני (צילום: איריס טהרני)

דודו טסה ועדן טהרני (צילום: איריס טהרני)
דודו טסה ועדן טהרני (צילום: איריס טהרני)

>השבוע נפתח רשמית הספא היוקרתי והחדשני ביותר בארץ, תחת השם: “ספא שבע אורבן", ברמת אביב, תל אביב, על ידי נשות העסקים עפרה רייף שמלצר ונעמי הורוביץ, בהשקעה הנאמדת ב־4 מיליון שקל.

עפרה רייף שמלצר ונעמי הורביץ (צילום: אלעד גוטמן)
עפרה רייף שמלצר ונעמי הורביץ (צילום: אלעד גוטמן)

>מיכאלה שוחט (23) מכפר נטר נבחרה להוביל את "אבאוט אס", יריד האופנה והלייף־סטייל שיתקיים בסופ"ש הקרוב במתחם "אביגדור" בתל אביב ויכלול מעל 45 מעצבים ומותגים ישראליים.

>עופר אמסלם, המנכ״ל המיתולוגי של תזמורת ירושלים מזרח ומערב, נפרד ממנה השבוע אחרי 11 שנה בתפקיד, בטקס הוקרה חגיגי שנערך במכללה האקדמית אשקלון. בא להיפרד: המאסטרו תום כהן, שציין בדברי הברכה איך הפך אמסלם את התזמורת לשם בינלאומי והוביל אותה להצלחות רבות בארץ ובעולם.

תום כהן ועופר אמסלם (צילום: אבי נישינבר)
תום כהן ועופר אמסלם (צילום: אבי נישינבר)