הזמר אייל גולן וארוסתו כוכבת הריאליטי, דניאל גרינברג, חוגגים היום (חמישי) את יום השנה להיכרותם. גרינברג שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות בתמונה של הקעקוע, אותו עשו לפני כשמונה חודשים, המכיל את יום היכרותם ה-12 בדצמבר 2018 ואת האות של שמו הראשונה של אייל באנגלית, E. הקעקוע מתחבר לידו של גולן ומשלים מעגל, כשבצד ידו כתובה האות D, האות הראשונה בשמה של דניאל. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



גרינברג שיתפה תמונות של השניים וכמובן את התאריך הסופי לחתונה, שהתפרסם ב-TMI לפני כשבוע ותיערך ב-12 במרץ, 2020. החתונה שמועדה תוכנן לחורף, עבר לקיץ וחזר לחורף, תתקיים במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" ואין ספק שהיא תהיה חתונת השנה בביצה המקומית. היא הוסיפה וכתבה: "12.12.18. אני אוהבת אותך", ותייגה את גולן. 

הקעקוע המשותף של דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: אינסטגרם)
הקעקוע המשותף של דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: אינסטגרם)

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שגולן החליט לעשות קעקוע מחייב שקשור לבת זוגו, לאחר שקעקע על זרועו את שפתייה של רוסלנה רודינה, אם ילדו, יאן גולן. לאחר שנפרדו, הזמר החליט לעשות קאבר על הקעקוע ובמקומו הוסיף פרח אדום ועוגן. גם לרודינה היה קעקוע לבן זוגה לשעבר, של יהלום עם שמם של יאן ואייל, אך גם היא עשתה לו קאבר של יהלום קטן נוסף והשאירה רק את שמו של בנה. תחזיקו אצבעות שהקעקוע של גרינברג וגולן הפעם ישאר איתם לנצח! 

אייל גולן ודניאל גרינברג מאוהבים (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן ודניאל גרינברג מאוהבים (צילום: אינסטגרם)