האייטם הבא הפיל למערכת TMI את הלסת. מקורבים לזמר שולי רנד ולמגישת הטלוויזיה צופית גרנט מלחששים כי השניים מנהלים מערכת יחסים רומנטית כבר מספר שבועות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

צופית גרנט (צילום: רפי דלויה)
צופית גרנט (צילום: רפי דלויה)


רנד, אב לשבעה, פתח בהליכי גירושים מאשתו, מיכל רנד, בשנת 2016, שבהמשך תבעה אותו ואת המפיק שלו בסך 2.5 מיליון שקלים בטענה כי נישלו אותה מזכויות בהכנסותיו. כמו כן, השנה טענה כי רנד היה אלים כלפיה ואילו הוא בתגובה אמר כי היא זאת שהכתה אותו.

לגרנט שני ילדים מהגרוש המפורסם, מאמן הכדורגל אברהם גרנט. השניים התגרשו בשנת 2014 לאחר 22 שנות נישואים. לאחר גירושיה יצאה גרנט עם דוד חן במשך כשלוש שנים, עד שנפרדו לפני כשנה. חן הוא חסיד ברסלב לשעבר אז נראה שהקרבה לדת קוסמת לגרנט, שהחליטה הפעם ללכת רחוק יותר ולכאורה לנהל מערכת יחסים עם רנד, שהוא למיטב ידיעתנו - חרדי. מקורבים לשניים סיפרו כי רנד כבר פגש את ילדיה של גרנט ונראה שהזוגיות הזאת הולכת לכיוון רציני. שיהיה בהצלחה.

ממשרדו של דוד פדידה המייצג את שולי רנד נמסר: "שולי רנד וצופית גרנט לומדים יחד טאותרפיה ועובדים במשותף על סדרה שעוסקת בהתמכרויות".

זוהר יעקובסון מסרה מטעם צופית גרנט: "צופית ושולי שיחקו בתאטרון הקאמרי לפני המון שנים. הם מכירים שנים, הם לומדים יחד ועובדים יחד על פיתוח סדרה. כל השאר רכילות מיותרת".

שולי רנד (צילום: שלום לביא)
שולי רנד (צילום: שלום לביא)