בסוף השבוע האחרון, הכוכב ההוליוודי מארק וולברג בן ה-48, שיתף באינסטגרם תמונה וסרטון בו הוא מציג לראווה גוף חטוב מתמיד, אם זה בכלל אפשרי – ומסתבר שכן.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

השחקן סיפר שהוא עשה זאת בששת החודשים האחרונים באמצעות "אכילה נקייה" (לאכול מזון שהוא כמה שיותר קרוב לצורתו הטבעית) ושימוש במוצרים בהם הוא משקיע או בבעלותו, כמו רשת מכוני כושר עולמית, קו תוספי הכושר שלו עצמו ו"אקווהידראט", מים בתוספת אלקטרוליטים, בהם האב לארבעה משקיע ואף חבר דירקטוריון.



אהבתו של וולברג לכושר ידועה והוא מקפיד לשתף את שגרת היומיום הקיצונית שלו עם 13.9 מיליון עוקביו באינסטגרם, כמו שעשה שנה שעברה, כשטען שהוא קם כל יום (יותר נכון כל לילה) בשעה שתיים וחצי לפנות בוקר, מתאמן במשך שעתיים וחצי, וגם מצליח להגניב משחק גולף לחצי שעה ביום.

וולברג דואג שגם המשפחה שלו תישאר בכושר, כמו שניתן לראות בסרטון ששיתף בחג ההודיה השנה, בו רואים את השחקן ואשתו, הדוגמנית ריאה דרהאם, מעודדים את בנם ברנדן בן ה-11 להשלים סט של עליות מתח.



ב-TMI לא מבינים איך כל זה מתחבר למסעדת ההמבורגרים "וולבורגרס" שייסד וולברג עם אחיו בפרברי בוסטון בשנת 2012, שבהמשך הפכה לרשת מסעדות עם סניפים ברחבי ארצות הברית. ככה להאביס את כולם ולשמור לעצמך את האכילה הנקייה? לא קול, מארק.