קיילי ג'נר בת ה-22 פתחה את דלתות ביתה אתמול (שני) והעניקה לעוקביה סיור מודרך במסדרונות המפוארים, שם עמדו להם בסדר מופתי - עץ אשוח מרשים ומנצנץ, פסלים של דובי קוטב וקרני איילים זוהרים על הראש. באופן תמוה, גם בובת שעווה של קריס ג'נר ישובה באיזה חדר בבית ומקריפה את הבת קיילי, בעיקר כי היא נראית כמו הריל-דיל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

6117984666001


אבל את ההצגה גנבה המתנה שהעמידה אמה, קריס ג'נר, בחצר הבית בשביל הנכדה סטורמי, בתה של קיילי מהאקס טרוויס סקוט. ג'נר הסבתא, הפתיעה את סטורמי הקטנה עם בית משחקים ענק, שהוא העתק של בית המשחקים שהיה לקיילי כשהייתה ילדה, עם אותם רהיטי עץ.


קיילי אמרה: "היה לי בית כזה פעם, כשהייתי בגיל של סטורמי, זה גורם לי לרצות לבכות". קריס השיבה לבתה: "אני כל כך אוהבת אותך. אני רוצה שיהיו לך את אותם זיכרונות עם הבת שלך".

הבית החדש של סטורמי רוהט במטבח, חדר שינה ושולחן אוכל. סבתא ג'נר לא שכחה גם פרקט, אח ב"כאילו", שטיחים ורודים ומרפסת. תתחדשי סטורמי, אין ספק שהסתדרת בחג המולד הזה ובכלל בחיים (אולי חוץ מהעניין הזה שבובת שעווה של סבתא שלך מפחידה את אמא שלך, אבל כמו שזה נשמע את רגילה גם לדברים האלה). מרי כריסטמס!


אכן קריפי. בובת השעווה של קריס ג'נר (צילום: אינסטגרם)
אכן קריפי. בובת השעווה של קריס ג'נר (צילום: אינסטגרם)