ברכת חג המולד המסורתית של המשפחה המלכותית - הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י בן שבעת החודשים, שותפה לראשונה בטוויטר על ידי "אמון חבר העמים של המלכה".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בתמונה רואים את ארצ'י חוקר מקרוב את עדשת המצלמה, כשברקע הוריו מחייכים בגאווה. התמונה, שצולמה על ידי חברתם של הזוג ג'נינה גבנקר, הופצה אתמול (שני) במייל לחברים ואנשי הצוות, בעוד שכרטיסי הברכה נשלחו למשפחה, כך דווח ב-Sky News.



הפעם האחרונה בה נראה ארצ'י בפומבי, הייתה במהלך הסיור המלכותי של הזוג בדרום אפריקה בחודש אוקטובר האחרון. הוריו לקחו אותו לפגוש את הארכיבישוף דזמונד טוטו, כחלק מהטקס המלכותי הראשון שלו.

כזכור, השלישייה מבלה בימים אלה את חופשת חג המולד בקנדה עם אמה של הדוכסית, דוריה רגלנד. דובר הזוג אמר כי החלטתם "לשהות בקנדה משקפת את חשיבותה של המדינה הזו לשניהם. דוכס סאסקס היה מבקר תדיר בקנדה במשך שנים רבות, וזה היה גם ביתה של הדוכסית במשך שבע שנים לפני שהפכה להיות בת למשפחה המלכותית", הוסיף הדובר.

שאר בני משפחת המלוכה לעומתם, יחגגו יחד עם המלכה אליזבת' השנייה באחוזת סנדרינגהאם, כולל הנסיך פיליפ בן ה-98 ששוחרר היום (שלישי) מבית החולים, לאחר שהתאשפז כאמצעי זהירות שננקט על ידי רופאיו. 

 

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י (צילום: רויטרס)