שמועות מרושעות שהגיעו לאוזניה של ליאורה בישרו שאקי אבני פוטר כביכול מההצגה “אמא מאוהבת", בכיכובה של חנה לסלאו. מרים עציוני, האישה מאחורי ההצגה, מסרה בתגובה ש"אין תגובה".

זוהר יעקובסון, שמייצגת את אבני, יש דברים בגו?

“מה פתאום? לאקי אבני לו"ז מאוד צפוף. יש לו צילומים לשלוש סדרות, הפקה ובימוי של שני סרטי קולנוע ועוד. היות ויש לו מחליף בהצגה, החלטנו להעביר לו את כל שנותר בלוח כדי להתפנות לפרויקטים הבאים".



עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אקי אבני (צילום: לנס הפקות)
אקי אבני (צילום: לנס הפקות)

>הרב מארק שנייר, הרב המפורסם ממנהטן והשגריר מטעם עצמו במדינות הערביות, כמו בחריין ועוד, ידוע בבקיאותו הרבה בתנ"ך ולא פחות בחיבתו למוסד הנישואים (ובמקביל כמובן למוסד הגירושים). אחרי שעשה זאת בפעם השישית עם רעייתו סימי, הוא גם הצהיר שלא יביא יותר ילדים לעולם. והנה נס חנוכה: כבוד הרב ורעייתו מצפים לילד משותף ראשון. כן ירבו.

>מצד אחד פוסט יפה של רות כץ יעקובוביץ - בתו של אבי כץ, מבעלי קרן הגשמה - בקבוצת הפייסבוק “יפותלאביביות", שבו היא מציעה ארונות וכיסאות משרד “גלמודים" לתרומה לעמותה או למכירה במחיר סמלי. מצד שני ליאורה תוהה מי כבר לא יישב על כיסאות אלו בקרן שנקלעה למספר השקעות פחות מוצלחות ולמו"מ עם הרשות לני"ע.

>הפורום הישראלי למנהיגות העניק את אות איש השנה של הפורום לנדבן סילבן אדאמס (מי שהביא לארץ את הג׳ירו דה איטליה, מדונה, מסי ועוד). בסיום הטקס העניקו לו מנכ"ל הפורום - שי בזק, אשת הטלוויזיה - הילה קורח מיוזמות הפורום, ואיש הטלוויזיה - גלעד עדין שופר יוקרתי מכסף שעוצב על ידי האומנית ענת מאיר.

קורח, אדאמס ועדין (צילום: רמי זרנגר)
קורח, אדאמס ועדין (צילום: רמי זרנגר)

 >במהלך ויכוח סוער בתוכנית הבוקר של רשת על מינויה של פרקליטת המדינה הזמנית, בין עו״ד אילן בומבך לבין עו״ד אליעד שרגא, טען שרגא כי פרקליט מדינה חייב ניסיון מאוד משמעותי במשפט מינהלי, והוסיף “אני מציע את עו״ד אילן בומבך כפרקליט מדינה". המנחה אברי גלעד העיר כי זו הצעה טובה. בומבך השיב: “חשבתי שאתה חבר שלי".

עו"ד בומבך, מה קרה? זה לא קידום משמעותי?

“אני מאוד מעריך את אליעד שרגא, אבל אני מעדיף להמשיך ולייצג כעו״ד פרטי. אני נהנה ממה שאני עושה ורואה בכך אתגר גדול".

עו"ד שרגא, דיברת על הנושא עם מנדלבליט ואוחנה?

“אם בומבך יסרב אנחנו נשקול להציע את התפקיד לך. עמדתך?".

מקובל.

“יופי הולכים על זה! נשלח לך טפסים בתחילת השבוע הבא. נראה לי בינגו".

>מנחם הורביץ והשף שאול בן אדרת הגיעו לשוק בנצרת כדי לצלם את הפינה “שווה בדיקה". השף של מסעדת "תשרין" היוקרתית, טארק אבו תאיה, יחד עם בעל המסעדה, אחסאן גנים, הכינו עבורם כנאפה מסורתית לתפארת ממוצרים כשרים למהדרין.

מנחם הורוביץ, טארק אבו תאיה, שאול בן אדרת ואיחסן גנים (צילום: יח"צ)
מנחם הורוביץ, טארק אבו תאיה, שאול בן אדרת ואיחסן גנים (צילום: יח"צ)

>בוועידת INNOVATION שנערכה במרכז פרס לשלום ולחדשנות, בשיתוף לשכת המסחר ישראל־סין, הציגה מנכ"ל קבוצת עמל, עו"ד רוית דום עיני, את הלמידה החדשנית שמובילה הרשת. סוכם מיידית, עם ראש המשלחת הסינית, יונגקינג ג׳אנג, על שיתוף פעולה הדוק בנושא.