אתמול (שבת) פורסם לראשונה כי השחקן זאק אפרון בן ה-32 הובהל לבית חולים בבריסביין, אוסטרליה, במה שכונה "טיסת חיים או מוות" לטיפול על ידי מומחים רפואיים, לאחר שלקה במה שנראה כמו טיפוס הבטן או מחלה חיידקית דומה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

השחקן, ששהה בתקופה האחרונה בפפואה גינאה החדשה, כחלק מצילומי הפרויקט החדש שלו "להרוג את זאק אפרון", אושפז בבית חולים פרטי בסנט אנדרוס "במצב יציב". לאחר שיקבל טיפול במשך מספר ימים, אפרון יטוס בחזרה לביתו בארצות הברית, כך מדווח "The Sunday Telegraph" באוסטרליה.



ד"ר גלן מקיי, מנהל צוות ההצלה הרפואי, אישר כי הצוות שלו "החזיר אזרח אמריקני בשנות ה-30 לחייו מפפואה גינאה החדשה לבריסביין לקבלת טיפול רפואי באוסטרליה".

התכנית החדשה "להרוג את זאק אפרון" תעקוב אחר השחקן בן ה-32 כשהוא חי בג'ונגל באי נידח למשך 21 יום ויהיה רק עם ציוד בסיסי ושותף-מדריך. התוכנית תצא לאוויר בפלטפורמת הווידיאו Quibi שתושק באפריל. ככל הנראה, האשפוז הנ"ל אינו חלק מהתכנית.

בעבר אמר אפרון: "יש לי נטייה 'לשגשג' במקומות קיצוניים ומחפש הזדמנויות המאתגרות אותי בכל המישורים. אני נרגש לחקור כל טריטוריה בלתי מוגדרת ולגלות איזו הרפתקה בלתי צפויה מצפה לי". בריאות!