כוכבת הריאליטי דניאל גרינברג מתרגשת לקראת השנה הצפויה לה ומסכמת את השנה העמוסה שחלפה. לאחר שבילתה אתמול (שלישי) עם בן זוגה, אייל גולן, במסיבה של סוכנות ITM לכבוד השנה החדשה, רגע לאחר שחזרו מחופשה משפחתית בלונדון יחד עם ליאם ואלין גולן, היא שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות על שנת 2019 וכתבה: 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DANIEL (@danielgreenberg) on

"2019 היית מדהימה, מלאה בהגשמה עצמית, אור, שמחה ואהבה שאני מאחלת לכל אחד ואחת. השנה הזאת למדתי כל כך הרבה על עצמי ועל היכולות שלי להציב לעצמי מטרות ובהחלט לכבוש אותן .בפן האישי, להפוך לאישה אמיתית וחזקה שלא ניתן לשבור .להפוך מרווקה למאורסת ובעזרת השם נשואה לבחיר ליבי. בפן המקצועי, סימנתי וי על חוויות שבחרתי לעבור בעולם הטלוויזיה ותעשיית הבידור" .

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DANIEL (@danielgreenberg) on

אין ספק שגרינברג עברה הרבה קשיים השנה, לאחר הביקורת שקיבלה מהחברה לשעבר של בן זוגה, אופירה אסייג וקרוביו שטענו כי היא "מכשפה" ומרחיקה אותו מכל סביבתו, אך יחד עם הביקורת, כוכבת הריאליטי ידעה לנתב את הקריירה שלה למקום הנכון לה ובעזרתה של המפיקה הבלתי מעורערת, אירית רחמים, למדה הפקת אירועים ואפילו הספיקה להפיק בעצמה כמה, ביניהם את יום הולדתו ה-16 של ליאם גולן, בנו של אייל גולן.

גרינברג הוסיפה וגילתה כי עבדה בשנה האחרונה על מיזם חדש: "בפן העסקי, עכשיו סוף סוף אני גאה ומתרגשת לשתף אתכם שבשנה האחרונה התעסקתי בעיקר בפיתוח הבייבי החדש שלי ופתחתי חברת הפקות אירועים". שיהיה בהצלחה! 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2019 היית מדהימה , מלאה בהגשמה עצמית , אור , שמחה ואהבה שאני מאחלת לכל אחד ואחת . השנה הזאת למדתי כלכך הרבה על עצמי ועל היכולות שלי להציב לעצמי מטרות ובהחלט לכבוש אותן . בפאן האישי , להפוך לאישה אמיתית וחזקה שלא ניתן לשבור . להפוך מרווקה למאורסת ובעזרת השם נשואה לבחיר ליבי . בפאן המקצועי , סימנתי וי על חוויות שבחרתי לעבור בעולם הטלויזיה ותעשיית הבידור . בפאן העסקי ,עכשיו סוף סוף אני גאה ומתרגשת לשתף אתכם שבשנה האחרונה התעסקתי בעיקר בפיתוח הבייבי החדש שלי ופתחתי חברת הפקות אירועים . לפניות ויצירת קשר- Dgproduction20@gmail.com 050-3338555 אז תודה לך 2019 , וששנת 2020 תהיה טובה אף יותר - לי ולכם❤️

A post shared by DANIEL (@danielgreenberg) on