זה לא דבר חדש שילדיהם של מפורסמים רבים גדלו על ברכי עוזרי ההפקה מאחוריי הקלעים ונדבקו בחיידק הבמה. אסף אמדורסקי, בן אל תבורי, גורי אלפי, ליאור דיין הם רק קצה הרשימה של המפורסמים שקיבלו את הכישרון מההורים והחליטו ללכת על אותו הכיוון בקריירה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

יש כאלו שכבר הדור השלישי בדרכו לכבוש את הבמות כמו דילן בנו של אביב גפן ומשפחת בנאי המפורסמת המונה דורות של זמרים ושחקנים מוכשרים. מערכת TMI בשיתוף עם חברת SHARE בדקה את דירוג ילדי הסלבס ברשתות החברתיות וגילתה מי לגמרי כובש את לבבות הצעירים והולך להיות הדבר החם הבא. 

במקום הראשון: 
ליאם גולן עם 130K עוקבים:

ליאם הוא בנם הבכור של הזמר אייל גולן והדוגמנית-מגישה אילנית לוי ולמרות שנראה כי הוא ביישן ולא ממש הולך לקחת את המיקרופון מאביו ולפרוץ בדואט משותף, הוא בכל זאת מככב באינסטגרם ובטיק טוק בסרטוני ריקודים של השירים המובילים במצעדי הלהיטים ואין ספק שהוא קיבל את היופי של האמא - וזה תמיד עוזר.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Liam Golan (@liam__golan) on

במקום השני: 
מישל ראידמן עם 72.4K עוקבים:

הבת של האישה הכי קוטור במדינה, ניקול ראידמן, רק בת 9 ומסתדרת ממש טוב בכוחות עצמה. לא ברור אם העניין שנוצר סביבה הוא בעקבות סגנון החיים של אמה שמאפשר לה להיראות הכי גלאם שיש או בזכות אישיותה הכובשת, אבל אין ספק שאמא ראידמן תשמח שבתה תמשיך את דרכה, כיוון שהיא זו שמנהלת לה את עמוד האינסטגרם.   

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michelle Raidman Chernoy (@michelleraidman) on

במקום השלישי: 
נועם בוהדנה עם 21.6K עוקבים:

נועם בוהדנה היא היחידה ברשימה שאין לה הורה מפורסם, אך יש לה דודה מפורסמת שמלווה אותה צמוד צמוד ודואגת לשמור עליה מכל משמר. בוהדנה כפי שאתם מבינים לפי שמה, היא האחיינית של מירי בוהדנה ולאחר כמה קמפיינים משותפים יחד, יצאה סוף סוף לדרך עצמאית והתחילה לדגמן בכוחות עצמה. בוהדנה עם גם בת הזוג של גל אדם, אחיו של הזמר עומר אדם וזה כבר מוסיף לה עניין ועוקבים. אנחנו בטוחים שמהר מאוד מספר העוקבים שלה יטפס ויגיע למאות אלפים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Noam (@noam_bohadana) on

במקום הרביעי:
ריי בוזגלו עם 19.5K עוקבים:

ריי בוזגלו הוא בנם של מאור ומירן בוזגלו, שהם חלק ממשפחת בוזגלו המפורסמת המככבת בתכנית הריאליטי "הבוזגלוס". ריי רק בן 8 ולו אחותה תאומה ששמה הוא מיילי, שגם היא נמצאת ברשימה אך הגיעה למקום השביעי. לפי האינסטגרם של הצעיר שדומה 2 טיפות מים לאביו, הוא נדבק בחיידק הכדורגל ומעניין לדעת אם בעוד 10 שנים נוכל לראות גם אותו במדי הקבוצות המובילות בליגת העל.  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rey Buzaglo (@rey_buzaglo11) on

במקום החמישי:
אמה גוטמן עם 13.6K:

בסוף השבוע האחרון פרצו האקרים לחשבון האינסטגרם של גלית גוטמן שאחריה עוקבים 112K. הדוגמנית שפתחה רק לפני כשנה את החשבון שלה, הצליחה להשתלט על הסיטואציה ולהחזיר את השליטה בפרופיל. תהיו בטוחים שלבנותיה של גוטמן יש כמה טיפים לתת לאמא, כיוון ששירה ואמה גוטמן נהנות מחשבון אינסטגרם פעיל ומבוקש בעצמן. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mine

A post shared by Galit Gutman (@galitgutman) on

גיא שלו, מנכ"ל SHARE, חברת תוכן המבוססת מדיה אנושית, שאספו את הנתונים סיפר כי: "אנחנו מזהים תופעה מעניינת של ילדי סלבס שאולי אפילו מצליחים לקחת את ההצגה מהוריהם. זאת מגמה מעניינת וניתן לראות שהגולשים מוצאים עניין בתוכן של ילדיהם של הסלבס. ניתן גם לראות זאת בחו"ל וגם בארץ בצורה ברורה מאוד. הילדים בגיל צעיר יחסים כבר מנהלים פרופילי אינסטגרם חזקים מאוד, ואין ספק שהם עתידים להישאר במרכז הבמה גם לשנים הבאות".