רק לפני כחצי שנה קראתם ב-TMI על הזוגיות החדשה שחובק השר לשעבר סילבן שלום, אך כעת מתברר כי שלום ובת זוגו שרון בריר כבר לא.

בריר ושלום סירבו להגיב.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

>אלף הצופים שהגיעו ביום חמישי שעבר לבית החייל למופע של עופר לוי חוו שלוש אכזבות. הראשונה: לוי בחר להתפייט דווקא עם שיריו הפחות מוכרים. השנייה: כשלוי סיים את חלקו, החלה תזמורת הליווי לנגן את להיטיו הגדולים - בלעדיו. והשלישית: הזמר ארקדי דוכין, שעל פי המודעות שפורסמו היה אמור להתארח אצל לוי, פשוט הבריז ללא שום הסבר לקהל.

ארקדי, לא היית מספיק מדוכא כדי להופיע? 
"לקיתי בשפעת קשה, ואני חייב לעופר לוי לעולם".

יומיים אחר כך, במופע "רדיו בלה בלה" עם החברים של נטאשה בהיכל "מנורה מבטחים", כבר היית בריא לחלוטין. אפשר לקבל את המרשם לתרופת הפלא?
"לא הייתי פיקס, אבל חזר טיפונת הקול. המרשם הכי טוב זה לישון והרבה".

עופר לוי, אתה לא חושב שהיית צריך להתנצל בפני הקהל, ששילם ממיטב כספו, על כך שארקדי לא הופיע?
"הקהל לא התאכזב בכלל. האולם היה מפוצץ, הקהל היה של עופר לוי. תמסרי ד"ש חם לארקדי דוכין ממני. כל הקהל היה של עופר לוי. גם בבאר שבע, כשהוא אירח אותי, זה היה הקהל שלי. הקהל שלי לא מאוכזב. הקהל קיבל דאבל הופעה, במקום שעה־שעה וחצי קיבלו שעתיים וחצי. הקהל שלי לא מצפה לזמרים אחרים שיהיו איתי על הבמה. עשיתי לדוכין טובה והלכתי לעזור לו למלא את המועדון בבאר שבע. האולם לא היה מתמלא, אם לא הייתי בא. אם היה מישהו שהתלונן, זה היה כנראה מישהו מהקהל של ארקדי. לא מהקהל החם שלי. אני גם יודע שאת, ליאורה, אחת מהם".

עופר לוי (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
עופר לוי (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

בעבר ניסה את כוחו במסעדנות, ועכשיו דוכין פותח בית ספר להלחנה ולכתיבה. 

דוכין, זה לשירים או להלחנת פרסומות?
"אני מפתח רעיון רציני בנושא. אלמד מה זה לעשות שיר".

ארקדי דוכין (צילום: רוני שיצר)
ארקדי דוכין (צילום: רוני שיצר)

>מזל טוב לידיד משטרת ישראל, שלום דומרני - שיושב בימים אלו בכלא - על הולדת בנו מאשתו החדשה יסמין, שמצטרף לששת ילדיו מנישואיו הקודמים לעופרה. טקס הברית, סביר להניח, ייערך ללא נוכחות האב המאושר. ועוד שמחה במשפחת דומרני. הבן ניסים, הידוע בכינוי, נינה, השתחרר מהכלא לפני חודשיים.

שלום דומרני (צילום: פלאש 90)
שלום דומרני (צילום: פלאש 90)

>והזמר שלמה יידוב הפך לסבא.

>עו״ד תמיר גילת, מי שמגדיר את עצמו כנס רפואי, ממשיך להתאושש מההכרזה על מותו הצפוי מלפני תשע שנים. שנתיים וחצי שנים לאחר פטירתה של אשתו, עו״ד קרן נהרי, ממחלת הסרטן הוא חובק את עו״ד ויקי אילון־בטאן, מתמחה במיסוי מקרקעין ומסים.

>יורשת המיליונים של שטראוס וסופר־פארם אלינור קופלר ובעלה רועי בן נתן בהריון שני, צאצא שני אחרי הבן גפן, שנולד לפני פחות משנה.

קופלר, בייבי בום?
"בדיוק סיימתי ללדת את הקולקציה של בגדי ניו בורן בסופר־פארם בשת"פ עם 'מיננה', שזה סוג של ילד".

נהדר, ובקשר להריון?
"אני לא חושבת שזה מעניינו של הציבור או מעניין אותו. אין תגובה".

קופלר ובן נתן (צילום: אור גפן)
קופלר ובן נתן (צילום: אור גפן)