בעוד שועי וגדולי עולם נחתו בזה אחרי זה בנתב"ג לציון 75 שנה לשחרור מחנה אושוויץ, לאוזניה של ליאורה כבר מיהרו להגיע התלונות הראשונות. מתברר שלארוחת הערב המרכזית בבית הנשיא הוזמנו בתחילה גם בנות ובני הזוג של המנהיגים, אך ברגע האחרון הוחלט כי הן והם ייאלצו להיעדר מהאירוע: בבית הנשיא טענו כי לא ניתן לעמוד בעומס העצום, דבר שעורר כעס גדול בקרב אנשי המשלחות השונות.  

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ראובן ריבלין, צילום: תומר נויברג, פלאש 90
ראובן ריבלין, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בבית הנשיא ניסו לפתור את הבעיה בדרך מקורית: מאחר שהנשיא אלמן, הם הציעו לגברת הראשונה האמיתית, שרה נתניהו, לקיים אירוע מקביל, שאליו יוזמנו בני ובנות הזוג, אך לפי הדיווחים הגברת ויתרה על התענוג.

שלום לבית הנשיא, הפרדתם בין הזוגות האוהבים.
“האירוע מתקיים בנוכחות המנהיגים בלבד וללא בני ובנות לוויה. זאת בשל מגבלת מקום מובנת וכנהוג באירועים דומים ברחבי העולם".

מלשכת רה״מ בחרו שלא להעביר תגובה.

שרה נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
שרה נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

>היזם אדם נוימן מבצע מסע שופינג בתל אביב במטרה לרכוש למשפחתו ולו בית. התקציב - 80 מיליון שקל. דרישות הסף: 500 מ"ר. הלוקיישן: מרכז העיר. 

>מאי פאטל, מי שתיזכר לעולם כחיילת וכגיבורת פרשת הקצין לירן חג׳בי, נפרדה מבעלה, עומר חסיד. פאטל גם מחקה את שם המשפחה “חסיד" מפרופיל האינסטגרם הפעיל מאוד שלה, כ־30 אלף עוקבים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by May Fatal (@mayfatal) on

>שמעון ריקלין ואלונה בראון, מו"ל גלובס, נצפו השבוע פוסעים יחדיו ברחוב מרכזי תל אביב.

>בקרוב ייצא לאור הספר החדש של שמעון שבס, מנכ"ל משרד ראש הממשלה הדומיננטי בתקופת יצחק רבין. לפי מה שדלף לליאורה, ייחשפו בו סיפורים בלעדיים ממהלך חייו הציבוריים והאישיים של המחבר. רבים מהגורמים הפוליטיים מהשמאל והימין כבר החלו לגשש, כמו ליאורה, מה בדיוק יהיה כתוב בספר, כיוון ששבס ידוע כאחד שלא דופק חשבון. דבר אחד בטוח - ההשקה של הספר תתרחש במרכז רבין.

שבס, אפשר סיפור אחד לשבת?
“הספר ייצא בתוך זמן קצר מאוד, מיד לאחר הבחירות במרץ. תתאפקי, יהיה לך מעניין מאוד".

>העיתונאי גיא פלג מכר את הבית ברמת אביב.

גיא פלג , צילום: 103FM
גיא פלג , צילום: 103FM

>סמסו ברכת מזל טוב לקרן טרנר, מנכ"לית משרד התחבורה, שמתחזקת לצד קריירה מפוארת גם משפחה לתפארת. טרנר ובעלה יוני נמצאים בחודש השביעי, בהריון מספר שלוש, עם בן בבטן. בבית כבר יש להם ילד בן 4 וילדה בת שנתיים וחצי.

>ליהי טולדנו, 17, שהייתה אחת המתמודדות המובילות במאבק על הכרטיס לאירוויזיון בתוכנית "הכוכב הבא", החלה ללמוד נהיגה. המסקנה: לגמר היא כבר לא תעפיל, אבל לפחות היא לא תצטרך לבקש טרמפ מהאבא, אבי טולדנו.

ליהי טולדנו, צילום: אינסטגרם
ליהי טולדנו, צילום: אינסטגרם

>הסרט של קובי מחט התקבל לפסטיבל ג׳אספר הבינלאומי בסן פרנסיסקו.

מחט, ברכות. תפסתי אותך בשדה?
“אני עדיין מתלבט אם לנסוע, או שאהיה כבר באמצע צילומי סרט ההמשך באותו הזמן".

>בשבוע שעבר נערכה האסיפה הכללית של בורסת היהלומים הישראלית ה־70 במספר, בנוכחות ח"כ ניר ברקת. נצצו: נשיא הבורסה ליהלומים יורם דבש, מנכ"ל הבורסה ערן זיני, יו"ר מכון היהלומים בועז מולדבסקי ומ"מ נשיא הבורסה חזי בלום.