אביב גפן העלה לרשת את תמונתו של בנו, אליוט, עם טי־שירט שעליה מודפסות המילים החד־משמעיות: “אליוט (לב) הראל סקעת". בפוסט המצורף כתב: “לא עזר כמה שהשמעתי לו את השירים שלי".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לא חשוב כמה השמעתי לאליוט את השירים שלי

A post shared by Aviv Geffen (@avivgeffenmusic) on

סקעת, אתה מתכנן פעולת תגמול?

מטעמו של סקעת נמסר: “ממש כמה שעות אחרי שהראל ראה את הפוסט שאביב העלה עם בנו אליוט המקסים, הראל פגש אותם במקרה והם הצטלמו יחד".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שניה אחרי ששלחו לי את התמונה של אליוט עם החולצה המתוקה הזו, תראו את מי פגשתי במקרה בקפה♥️

A post shared by Harel Skaat (@harelskaat) on

>בחסות הרעש הגדול סביב עריקתו של גדי יברקן, נעלמה העובדה שמוץ מטלון, לשעבר מקום 36 בכחול לבן, אינו מועמד לכנסת הבאה. לליאורה נרמז שבוגי יעלון לא ממש רצה ביקרו של מטלון. 

מוץ, זו ליאורה. מה שלומך?
“אני לא מתגרש".

אבל התגרשת מבוגי. הבנתי שהוא זה שהחליט לא לקדם אותך.
"אוקיי".

הייתם חברים טובים מאוד, לא?
“חברים טובים, קיבלנו החלטה והכל בסדר".

הבנתי שהתרגזת, נעלבת. 
“נעלבתי? לא. אני לא נעלב מדברים כאלה. יכולתי להישאר במקום שלי ברשימה, אבל החלטתי שלא, וטוב לי עם זה. בטח אני אשב איתו, נלבן הכל. הכל בסדר".

אתה נוטר לו טינה?
“לא. איש שאני מעריך, שעשה כמה דברים למדינת ישראל. גם אם שגה, אז מותר לאנשים לשגות לתפיסתי. אני לא נוטר לו טינה, הוא איש טוב".

לא תהיה ח"כ.
“לא נורא, כבר הייתי. באתי לתרום, זה לא מקור פרנסה בשבילי. אני מתפרנס ממקומות אחרים ברוך השם. לא הסתייע. ממשיכים הלאה".

מלשכתו של בוגי יעלון ביקשו לא להתייחס.

משה בוגי יעלון, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
משה בוגי יעלון, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

>והעדכון השבועי ממשפחת תבורי–באומן: שימי, יהודית וקארין טסו להולנד כדי לבחון בית חולים נוסף, לאחר סדרת הטיפולים שעברה קארין בבית החולים שיבא בתל השומר.

יהודית מעדכנת: “אני ממשיכה להילחם. טסנו לראות מחלקה שחשבנו שתתאים לקארין, אבל אמרו לנו שהיא חייבת לעלות קודם במשקל ולטפל בכליות. אנשים לא מבינים איזו מלחמה אני עושה כדי להציל אותה״.

יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן, צילום: פרטי
יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן, צילום: פרטי

>האחיות לבייב הפליגו לקאריביים בקרוז של רויאל קאריביין ומשדרות עסקים כרגיל, בשעה שהאבא, לב, שוהה במוסקבה. הן נראו עליזות מתמיד, התענגו על סטייקים, נהנו מהופעה של דודו פישר וסירבו להגיב.

>השחקנית טל ברקוביץ, שהחליטה שישראל קטנה עליה ועברה לפני כשש וחצי שנים להוליווד, שם התפרסמה בצילומי עירום נועזים ב"פלייבוי", עושה תפנית נוספת. גם התארסה וגם התחזקה מאוד בדת.

טל ברקוביץ, צילום: צילום פרטי
טל ברקוביץ, צילום: צילום פרטי

>כוכבת־העל, השחקנית, הזמרת והדוגמנית האמריקאית בלה ת'ורן, שמוכרת מסדרת הנעורים "שייק", עומדת לביים סרט ראשון וגם לשחק בו - כל זאת תחת ידיו של המפיק הישראלי מוריס פדידה, שעושה חייל בהוליווד.

פדידה, בלה צ'או?
“בלה היא שחקנית מאוד מיוחדת ושונה מכל שחקנית אחרת שעבדתי איתה בשנים האחרונות שלי כמפיק בהוליווד. היא רואה את העולם בצורה אמיתית וכנה, ולכן אני מאמין שהיא תהיה במאית מעולה. אני שמח לאפשר לה לממש את הכישרון הזה בסרט החדש שלנו. בלה מדהימה, ואמריקה מחבקת אותה בטירוף ובצדק. הולך להיות מעניין זה בטוח".