בילי אייליש, אחת הזמרות הכי לוהטות כרגע, חשפה לאחרונה בראיון כי היא מנהלת מערכת יחסים ידידותית עם דרייק ומסתמסת איתו מידי פעם. "דרייק הוא אחד האנשים הכי נחמדים שדיברתי איתם. אנחנו אמנם רק מסתמסים אבל הוא באמת ממש נחמד", סיפרה הזמרת בת ה-18.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לא עבר זמן רב עד שהסיפור הזה הסעיר את הרשת ואת מעריציה של אייליש והתגובות החריפות לא איחרו לבוא. דרייק, למי שלא יודע, חטף ביקורות בעבר על כך שהוא מתכתב, או בכלל נמצא בקשר עם שלל בחורות, לפעמים צעירות ממנו בהרבה. הזמרת המדוברת לא נשארה חייבת והחליטה להעמיד את המגיבים ברשת במקומם.

הוא גם מקורב שלה. דרייק וג'ניפר לופז (צילום: אינסטגרם)
הוא גם מקורב שלה. דרייק וג'ניפר לופז (צילום: אינסטגרם)

"מה שקורה באינטרנט הוא כל כך דפוק כרגע", מסבירה אייליש, "כולם כל כך רגישים. בן אדם בוגר לא יכול להיות מעריץ של אמן? יש כל כך הרבה אנשים אחרים שהאינטרנט צריך להיות מודאג מהם עכשיו". היא הוסיפה, "אתם באמת הולכים להגיד על דרייק שהוא קריפי בגלל שהוא מעריץ שלי? ושבגלל זה אתם תלכו להצביע לטראמפ? מה זה הש*ט הזה".

למי שעדיין לא שמע על הסנסציה שנקראת בילי אייליש, זה הזמן להתאהב. אייליש היא כוכבת הפופ הכי מדוברת בעולם כרגע ונתפסת בעולם המוזיקה כפורצת דרך. להיטים רבים שלה כמו "Bad Guy" ו-"Everything I Wanted" כובשים את כל המצעדים וסוללים את דרכה להישגים גדולים. רק לאחרונה עשתה אייליש היסטוריה כשזכתה בכל הקטגוריות החשובות של טקס פרסי גראמי. היא הפכה למוזיקאית הצעירה ביותר והאישה הראשונה שזכתה אי פעם בכל ארבעת הקטגוריות החשובות. ריספקט!

בילי אייליש בגראמי האחרון (צילום:  FREDERIC J. BROWN  Getty Images)
בילי אייליש בגראמי האחרון (צילום: FREDERIC J. BROWN Getty Images)