גם אתם מחכים בקוצר רוח לחתונת השנה של אייל גולן ודניאל גרינברג? כי אנחנו כן. שנייה לפני שהיא עומדת תחת החופה, גרינברג טסה לחגוג את רגעי הרווקות האחרונים יחד עם חברים וחברות בחופשה מפנקת בחופים האקזוטיים של זנזיבר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ברשימת המוזמנים האקסקלוסיבית תמצאו את שני האחים של דניאל, קארין ותמיר, ועוד שמות מוכרים כמו החברה הטובה בר סנדלר שהייתה איתה בבית "האח הגדול", שגית רביבו, אירית רחמים, מור חממי, אשתו של רגב הוד, הלן הוד, המאפר ומעצב השיער הצמוד ריי ריימונד, הצלם אהוד שגב ועוד.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by STORY ISRAEL - סטורי ישראל (@story_israel39) on

Bride to Be (צילום: אינסטגרם)
Bride to Be (צילום: אינסטגרם)

החבורה, שכבר הספיקה לכנות את עצמה "The Tfu Tfu Gang", מתארחת באתר נופש יוקרתי ומדהים ביופיו ונהנית במהלך היום מפעילויות מפנקות כמו טיפולי ספא, מסיבות יאכטה ושף פרטי צמוד. בשעות הערב חגגו הכלה לעתיד וחבריה במעגל תופים אפריקאי על החוף, לבושים כולם בלבן, רוקדים ומפזזים ובעיקר מצטלמים. מיד אחר כך הם המשיכו לארוחת ערב פרטית מול הים. מוכנים לסטוריז?

מסיבת הרווקות של דניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)

את שאר הזמן הפנוי שנותר בחופשה, מנצלת החבורה לצילום תמונות וסטוריז פוטוגניים במיוחד עם שלל תיוגים. אמנם רק לפני כמה ימים הופיעה ג'ניפר לופז בסופרבול, אבל נראה כי רוחה נכנסה באירית רחמים, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון אווירה הורס בו היא רוקדת ועפה עם הרוח הטרופית.

אירית רחמים במחווה לג'ניפר לופז במסיבת הרווקות של דניאל גרינברג (צילום: אהוד שגב)

בינתיים, הצטלמה גרינברג בלוק אקזוטי כשהיא לבושה בשמלת חוף, מאופרת ומסורקת להפליא (עם מה שנראה כמו תוספות שיער), כאילו יצאה ממש עכשיו מסט הצילומים של קמפיין אופנה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DANIEL GREENBERG (@danielgreenberg) on

על הדרך הם כמובן לא שוכחים לתייג את מי שבעצם ארגן את מסיבת הרווקות הנוצצת של גרינברג, קבוצת התיירות היוקרתית Cava Group, שהטיסה בעבר חבורה פוטוגנית אחרת לחופשה מתוקשרת במלדיביים. כל שנותר לנו נותר הוא רק לקנא ולאחל מזל טוב!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DANIEL GREENBERG (@danielgreenberg) on