אחרי שליאורה פרסמה אייטם מצולם על כך שמירי מסיקה חנתה בחניית נכים, התגייסו מעריצי הזמרת להפציץ את המדור במסרונים זועמים. מצד שני, מקורותיה של ליאורה במשרד התחבורה מעדכנים שלרכב של מסיקה, לפחות לפי משרד הרישוי, אין תו נכה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מסיקה, זו שוב אני.  
“הסיטואציה שאת כותבת עליה מרתיחה את הדם. שילמתי קנסות בחיים שלי. אם היה בא שוטר וגורר לי את האוטו, הייתי משלמת את הקנס. אני לא חייבת לך דין וחשבון. את לא המשטרה. את חצופה בצורה בלתי רגילה. הייתי עשר דקות, אני אובר מוסרית, אז לקבל הטפת מוסר ממך? עד כאן, פשוט חוצפה, יש משטרה. אין בן אדם יותר שומר חוק ממני, אין בן אדם שתומך בנכים ומוגבלים יותר ממני. שלי נעלייך מעל רגלייך כשאת פונה אליי. גם ככה עשית לי שיימינג ברשת, תתקדמי, למה אני אתבע לך את האם אמא שלך. מצאת לך על מי ליפול".

קצת התעצבנה. מירי מסיקה (צילום: ענת מוסברג)
קצת התעצבנה. מירי מסיקה (צילום: ענת מוסברג)

> רוסלנה רודינה תמשיך להוביל עונה שנייה ברציפות את הקמפיין של רשת האופנה GALITA. הקמפיין יצולם בתחילת חודש מרץ ויכלול קולקציה מרהיבה בהשראת עונת האביב וחג הפסח.

שמחה. רוסלנה רודינה (צילום: אמיר מאירי)
שמחה. רוסלנה רודינה (צילום: אמיר מאירי)

> יו"ר חוג הידידים של מרכז פרס לשלום וחדשנות, יונה ברטל, לא נחה. השבוע היא הופיעה בפני פרלמנט הנשים של העיר אבנטורה פלורידה וגם נפגשה עם מעצבי דעת קהל בפנמה סיטי ובמיאמי. הכל כדי להתניע את הקמת הסניף של חוג הידידים במיאמי. בנוסף, השתתפה ברטל בשתי המסיבות הגדולות שערך הנשיא טראמפ במאר־א־לאגו לכבוד הסופרבול.

יונה ברטל. צילום: יוסף אבי יאיר
יונה ברטל. צילום: יוסף אבי יאיר

>עדן פינס, סטפן לגר, ירמי קפלן, איילה אינגדשט ואומנים נוספים חידשו את הקלאסיקה “יום יבוא" לרגל השקת מיזם “ישראלים נגד גזענות". התנועה החדשה הושקה הבוקר באירוע במעמד נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, בבית הנשיא וכוללת בכירים ממגוון תחומים, כגון בכירי צבא, ממשל ועסקים ובהם יו"ר העמותה ישראלים נגד גזענות, אלוף במיל׳ אליעזר שקדי.

זמרת? עדן פינס (צילום: דור ערבה)
זמרת? עדן פינס (צילום: דור ערבה)

> מעצב השיער איציק כרסנטי, לשעבר האח הגדול, הגיע השבוע לסינימול בחיפה, להתנדבות השנתית שלו ב"זיכרון מנחם" ועסק בגזירת ועיצוב שיערן של נשים, נערות וילדות שהתנדבו לתרום את שיערן לטובות חולות סרטן. בלטו: רינת צ'אושו מחיפה ובתה מיקה בת ה-7 וחצי עם תספורת ראשונה, תרמו את שערן.

שלומית עוז, רינת צ'אושו, מיקה צ'אושו, איציק כרסנטי (צילום: מירי אברהם)
שלומית עוז, רינת צ'אושו, מיקה צ'אושו, איציק כרסנטי (צילום: מירי אברהם)