אחרי ערמות של שמועות על זוגיות מפתיעה בין השף ושופט הריאליטי אסף גרניט לשדרנית ומגישת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן, השניים החליטו לצאת לאור באופן די רשמי. בסטורי שהעלתה שטרוזמן אתמול (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה, אפשר לראות אותה אוחזת ידיים עם גבר מקועקע בקעקוע מאוד גדול וספציפי. את הקעקוע המפורסם של גרניט אי אפשר לפספס, כמובן, ומבחינתנו התמונה מבשרת על אישור רשמי של הזוגיות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מזהים את הקעקוע? (צילום: אינסטגרם)
מזהים את הקעקוע? (צילום: אינסטגרם)

השמועות על הזוגיות בין השניים התחילו לא מזמן, כשנצפו טסים יחד לפריז, קרובים ומאוהבים מתמיד. באותו זמן, בחרה שלמור להעלות תמונות מארוחת ערב במסעדה רומנטית בעיר, אך ללא סימן לגרניט, כאילו מנסה לרמוז. כידוע, גרניט בן ה-42 חי על קו ירושלים-פריז כבר תקופה ארוכה, בעקבות שתי המסעדות שפתח בעיר האורות. שמו של גרניט נקשר בעבר למפורסמת אחרת, לאחר שהיה מערכת יחסים מתוקשרת עם אנה ארונוב, שכבר הספיקה למצוא את אהבת חייה.

אסף גרניט (צילום: אביב חופי)
אסף גרניט (צילום: אביב חופי)

נראה כי הזוגיות עם שטרוזמן בת ה-29 גורמת לשף לפרוח. ממש לאחרונה, נצפה גרניט במראה מטופח ומוקפד מתמיד באירוע ההשקה לתכנית הריאליטי בה הוא משמש כשופט, "משחקי השף". רק נזכיר ששטרוזמן הצטרפה לפני כשנה וחצי לתכנית הבידור של "גיא פינס" במקומה של לירון ויצמן, שעזבה לטובת הנחיית "האח הגדול".

שלמור שטרוזמן (צילום: פייסבוק)
שלמור שטרוזמן (צילום: פייסבוק)