בפעם המי יודע כמה, ג'ניפר לופז קוברת לכולם ומוכיחה לעולם שלאהוב אותה לא עולה דבר. המגה סטארית פרסמה אתמול (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה תמונת סלפי מראה, כשהיא לבושה בבקיני זעיר וחושפני במיוחד, ונראתה לוהטת מתמיד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

עבור הכוכבת הלטינית בת ה-50, גיל הוא רק מספר. ג'יי לו, שרק לא מזמן נתנה את הופעת חייה במופע המחצית של הסופרבול, ולא הפסיקה לשחק אותה בשטיחים האדומים משבוע האופנה בניו יורק ועד מסיבת האפטר פארטי של האוסקר, החליטה כעת להקדיש את זמנה להתחדשות וטעינת אנרגיות אחרי פתיחת עשור גועשת במיוחד. בתמונה המדוברת, אותה חתמה בכותרת "רגועה ונטענת מחדש", נראית האמא לשניים שזופה, חטובה ומהממת בבקיני לבן ועם ריבועים בבטן שדורשים חשבון אינסטגרם משל עצמם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

אחרי מופע המחצית של הסופרבול, חטפה לופז ביקורות על הופעה סקסית מידי ולא הולמת עבור ילדים, ולכל אותם המבקרים ענתה שהיא בעצמה אמא לשניים ושבכל פעם שהיא חושפת את האמנות שלה לעולם היא חושבת על ילדיה. אולי זה רק נדמה לנו, אבל התמונה שהעלתה הצליחה להשתיק את כל אותם מבקרים ולהטריף שוב את הרשת, וגרפה קונצנזוס של תגובות אוהדות ומרימות. למי צריך לשלם בשביל להיראות כמו ג'ניפר לופז בגיל 50?

ג'ניפר לופז במסיבת האפטר פארטי של אוסקר 2020 (צילום:  Dia Dipasupil  Getty Images)
ג'ניפר לופז במסיבת האפטר פארטי של אוסקר 2020 (צילום: Dia Dipasupil Getty Images)