אין ספק שאת היופי של הדוגמנית נטלי דדון שום דבר לא יקח, אך היא החליטה להיחשף ולשתף את עוקביה ברשתות החברתיות בדבר שמתסכל אותה חודשים רבים. תוך שהיא מנקה את האיפור מפניה בסוף יום עבודה, היא סיפרה כי היא מתמודדת עם אקנה חריפה בפניה. תחילה סיפרה לבנה ריף: "אני רוצה לספר לך משהו שממש מציק לי לאחרונה. אם אמא מורידה את האיפור ואת הפילטר היא כבר לא כל כך יפה. אני עוברת תקופה ממש מתסכלת". 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נטלי דדון משתפת בבעיית האקנה (צילום: אינסטגרם)

לאחר מכן המשיכה לספר לעוקביה: "רוצים לראות? מרגיש לי צבוע לקבל מחמאות כל הזמן. מה ששבר אותי לאחרונה זה שמישהי אמרה לי "יו איזה סקין מדהים יש לך" והרגשתי קצת פייק איט. האמת שזה קצת מביך אותי לגעת בנושא הזה. זה אישיו שליווה אותי כל הילדות. אני חודשים עם רופא פה, קוסמטיקאית שם, כמויות של מייקאפים. הכל נראה כל כך גלאמי וזה מה שאני צריכה לשדר כל הזמן ונמאס לי קצת. אני עם כדורים, משחות ואנטיביוטיקות. וואט דה פאק. איך חוזרים פתאום לגיל 16 בגיל 36?"

"אני עוברת תקופה ממש מתסכלת עם הפרצוף שלי שזה כלי העבודה שלי. בפגישות עם אנשים אני מתכווצת בחוסר ביטחון כאילו זה כל מה שמגדיר אותי. זה מרגיש לי צבוע להוות השראה לילדות ונערות שאולי בטוחות ששיא השלמות מתקיימת כאן, במדיה הזאת והן רוצות להיות כמו ההיא וכמו ההוא ולא מבינות שלכל אחד יש את שלו. קשה לי מאוד, אני לא איזה גיבורת על שאומרת 'יאלה איזה כיף יש לי אקנה על הפרצוף'. יש לי עוד הרבה עבודה עם עצמי מסתבר, זה לא נעים אבל זה מה יש. זאת אני ויהיה בסדר". 

נטלי דדון ללא פילטרים (צילום: אינסטגרם)
נטלי דדון ללא פילטרים (צילום: אינסטגרם)

חברותיה המפורסמות החליטו להזדהות עם דדון ופתחו באתגר "no filter no makeup", בו הן מציגות את פניהן הטבעיות. בין המפורסמות גם ניקול ראידמן שאמרה: "חבר'ה אף אחד לא מושלם, זה שאנחנו מוכרות לכם לוקשים...זה מה יש, זה הפרצוף. לילה קוטור ונטלי אני אוהבת אותך, יהיה בסדר". נחזק את דדון ונאמר שהיא יפה מבפנים החוצה, לא ככה?

ניקול ראידמן באתגר נו פילטר נו מייקאפ (צילום: אינסטגרם)
 
גל גברעם באתגר הנו פילטר, נו מייקאפ (צילום: אינסטגרם)