> אחרי שנראה, בעמודים אלה ממש, צועד ברחובות תל אביב יחד עם מו"לית "גלובס", אלונה בר און, וקצת לפני שהיה חלק מהטריו ששר עם נתניהו את "שבחי ירושלים", נצפה איש התקשורת שמעון ריקלין לצדה של המו"לית באזכרה לציון 22 שנה לפטירת אביה, חיים בר און ז"ל, בבית העלמין בקריית שאול.

בר און וריקלין, כהרגלם, סירבו להגיב על פניותיה של ליאורה על פשר הקשר.

> טוראית נועה קירל תצא בפורים לסבב הופעות מקריית שמונה ועד הדרום הרחוק. מעניין אם זה יקרה כשהיא על מדים.

נועה קירל (צילום: צוות מתגייסים מיטב)
נועה קירל (צילום: צוות מתגייסים מיטב)

> עידו איז'ק, הצלם של המי ומי בארצנו, והיחיד שעושה זאת עם טלפון סלולרי, משיק מיזם חדש: תוכנית לימודית בשם fifteen. הוא יעביר אותה בסטודיו גברא, שבו למד גם בשנותיו כתיכוניסט.

> כוכב הפועל ירושלים בכדורסל, ג'ייקובן בראון, מי שהביא לעיר הקודש במו ידיו וקליעותיו את גביע המדינה במשחק הגמר מול הפועל נהריה, אומנם עוד לא סגור בקבוצה לעונה הבאה, אבל אמו אנג'לה רנו, שגרה בארצות הברית, כבר הודיעה שהיא מאוד אוהבת את היחס של הקהל האדום לבנה ותשמח מאוד אם יישאר במועדון עד ליום הפרישה.

> קשיים כלכליים מאיימים על המשך פעילותו של בית החולים הפרטי שי מדיקל, הנמצא בשטחו של בית החולים שיבא בתל השומר ומנוהל על ידי חיים רמון. בימים האחרונים רמון מסתובב בין כמה חברות בניסיון לשווק להן את המיזם הרפואי. 

רמון, מה קרה לשי? צריך עוד רפורמה בחוק הבריאות?
"אין תגובה".

חיים רמון (צילום: אריאל בשור)
חיים רמון (צילום: אריאל בשור)

> איש העסקים, יגאל אהובי, בן זוגה של המגישה והדוגמנית גלית גוטמן, נפרד. לא ממנה חלילה, אלא מהמספר הלבן של קונסול הכבוד של וייטנאם, שאפשר לו לחנות בכל מקום שיחפוץ, לאחר שסר חנו בעיניהם בשל איזשהו עניין עסקי.

אהובי לא הגיב על פניותיה של ליאורה.

יגאל אהובי וגלית גוטמן (צילום: אביב חופי)
יגאל אהובי וגלית גוטמן (צילום: אביב חופי)

> בעוד יהורם גאון ממשיך בחגיגות גיל ה־80, גרושתו אורנה גאון מעלה עם עליזה אביב מופע משותף - "דם, חיים ואהבה" - שכולו שירים וסיפורים על המקורות הסלוניקאיים שלהן. השבוע הן כבר סולד אאוט בכנס הלדינו בים המלח בכל המחזורים. אורנה ועליזה חברות טובות כבר שנים רבות, והחיבור למקורות שלהן בא להן בטבעיות. המופע האינטימי רץ ברחבי הארץ מספר חודשים וזוכה לביקוש גבוה.

> בשבוע שעבר הוזמן עו"ד עמיחי עורקבי - קונסול כבוד של קוריאה בישראל ויו"ר קרן הון־סיכון "mac fund" המשותפת לישראל ולקוריאה - כאורח כבוד לארוחת גאלה לציון מאה שנה לקרן היסוד בז'נווה, שבה עורקבי פעיל עסקית. לפני תחילת האירוע נפגש עורקבי עם גב׳ ניקי היילי, שגרירת ארצות הברית לאו"ם לשעבר ומועמדת לנשיאות ארצות הברית 2024.

נייקי היילי, עו''ד עמיחי עורקבי (צילום: טל שובל)
נייקי היילי, עו''ד עמיחי עורקבי (צילום: טל שובל)