> ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה לא היו הזוג היחיד שהפריד כוחות השבוע: גם גדי סוקניק, הפרזנטור של משרד הבריאות, ובת זוגו אורית דנקנר, נפרדו אחרי קרוב לשנתיים של זוגיות צמודה.

סוקניק, רק מסיכה מפרידה ביניכם?
"אין תגובה".

גדי סוקניק (צילום: אביב חופי)
גדי סוקניק (צילום: אביב חופי)

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

> יום שני השבוע, מדרגות הרבנות בתל אביב. אפי נוה מתגרש רשמית מאשתו (עכשיו לשעבר) חני. 

> וגם ננסי ברנדס ובת זוגו, הד"ר ליליאנה, נפרדו. יודעי דבר טוענים שאחרי שבני הזוג נסעו לכל מיני מקומות ואירועים ביוזמת ננסי, הד"ר הזמינה את ננסי לכנס רופאי שיניים וביקשה ממנו להשתתף בעלויות. כך או כך, הם כבר לא יחד.

ברנדס, מה הסיבה האמיתית?
"זה קורה במשפחות הכי טובות ונשארנו חברים".

זה משום שהיא ביקשה שתשלם?
"ממש ממש לא. את חייבת להיפטר דחוף ממקורות המידע שלך".

ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)
ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)

> מיכאל צ'רנוי וסוזי רובין, שהיא אחת מהדמויות המוכרות בסלונים לעיצוב שיער בכיכר המדינה, היה אמור לנסוע לבטן־גב באחד האיים בתאילנד, אך ביטל את הנסיעה בגלל וירוס הקורונה המתפשט. לאחרונה נראתה רובין דוהרת על יונדאי חדשה, עניין של בערך 180 אלף שקל.

> מייקל הוברג ואוליביה עופר בהריון שני, מה שיביא לאייל עופר המיליארדר נכד נוסף. מטעמו של אייל עופר ביקשו לא להגיב, אבל ליאורה חסרת סבלנות ולא יכולה לחכות לברית או לבריתה.

> חיים הורביץ ובת הזוג נטלי גרבניוק יעברו בקיץ לשלב הבא של מערכת היחסים שלהם. מגורים משותפים עם ילדיה.

> על רקע מלחמת הגרסאות לנוכח מצבו של המשורר נתן זך, ששוהה במחלקה לתשושי נפש וחבריו לא יכולים לבקרו, התקיים השבוע בבית הסופר בתל אביב ערב תחת הכותרת "נתן זך לא לבד", ובו "סופרים, משוררים, אומנים ואנשי ציבור השתתפו במפגש מיוחד עם יצירתו".

החבר הטוב ישראל גודוביץ' ומי שהתראיין בעילום שם אצל ליאורה, שחשפה את הפרשה הרבה לפני כולם, יש תפנית מעודדת כלשהי?
"אני בעד אקשן, וערבי הביחד ונוסטלגיה לא מסייעים למצוקתו של נתן".

> אדר גולד, יוצאת "כוכב נולד" וחברה בהרכב של עילי בוטנר וילדי החוץ, משיקה סינגל שלישי, הפעם עם המוזיקאי בן שופן. במקביל היא פצחה בקריירת משחק, אז תוכלו לראות אותה גם על המסך.

אדר גולד (צילום: רן יחזקאל)
אדר גולד (צילום: רן יחזקאל)

> איך שתהילה עוברת: השף רפאל כהן עולה למונית שירות כאחד העם. מצד אחד, כמעט לא היו מקומות ישיבה והוא נאלץ להצטופף במושב האחורי. מהצד השני, החיובי יותר, עלמה צעירה שנסעה במונית זיהתה אותו, פינתה לו את מקום הישיבה ואמרה: "אני מתה עליך".

רפי כהן  (צילום: נאור רהב)
רפי כהן (צילום: נאור רהב)