רימון הלם הושלך אמש (שבת) לעבר חצר ביתה של הזמרת והחיילת הטרייה, נועה קירל, ברחוב בילו ברעננה. מהמשטרה נמסר כי לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק לרכוש. עוד נמסר, כי אמה של קירל הייתה בבית כשלפתע נשמע רעש מכיוון החצר. האם יצאה החוצה, שם גילתה רימון הלם שלא התפוצץ. לאחר מכן הגיעו למקום כוחות משטרה וחבלן כדי לטפל ברימון. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בזמן המקרה קירל לא נכחה בביתה, מכיוון שסגרה את השבת הראשונה שלה בבסיס הטירונות "מחנה 80", יחד עם הקולגה עדי ביטי והחברות החדשות לנשק. קירל יצאה לזמן קצר להופעה בקיבוץ יפעת וחזרה מיד לאחר מכן לבסיס הטירונות. כעת אביה, אמיר קירל, שופך קצת אור על המקרה המצער ומספר כי מדובר באירוע ששייך לעסקיו ואין קשר לזמרת. 

שותפות לחדר בטירונות. עדי ביטי ונועה קירל (צילום: אינסטגרם)
שותפות לחדר בטירונות. עדי ביטי ונועה קירל (צילום: אינסטגרם)

תגובת אמיר קירל, אביה של נועה קירל: ״מדובר בסכסוך בין שותפים שמתנהל כבר כמה שנים בבתי המשפט, ביני ובין שותפי לבין שותף שלישי שכבר מוכר למשטרה ונעצר ונחקר מספר פעמים ואף הוצא נגדו צו הרחקה, בהקשר לאיומים ולשריפת רכבים, אתמול נחצה עוד קו אדום, העניין בטיפול משטרת ישראל ואני סומך על גורמי החוק שימצו את הדין עם האחראי. לצערי, כרגע אני לא יכול לחשוף את זהותו מכיוון שהעניין בחקירה.״

נועה קירל (צילום: צוות מתגייסים מיטב)
נועה קירל (צילום: צוות מתגייסים מיטב)