קים קרדשיאן וקניה ווסט יכולים להיות גאים, אחרי שבתם בת ה-6 נורת' ווסט גנבה לכולם את ההצגה אתמול (שני) בשבוע האופנה בפריז. ווסט הקטנה, שנראה כי הולכת בעקבות ההורים אל עבר עתיד מזהיר ככוכבת מן השורה, עלתה להופעה מאולתרת ראשונה מול קהל בתצוגה של "Yeezy", מותג האופנה של אביה, ופצחה בקטע ראפ שמדבר בעיקר על הסטייל שלה והחיים בגיל שש.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בעוד שהתצוגה של הקולקציה החדשה של קניה הייתה אירוע שרבים חיכו לו, הייתה זו ההופעה של נורת' שהפכה אותו לבלתי נשכח. "לעולם לא אעשה דברים רעים. יש לי נעליים חדשות, הן ממש חמודות", שרה הראפרית לעתיד כשלצידה עומד אביה הגאה ומחייך מאוזן לאוזן, כפי שלא חייך מעולם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @kkwlive on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @kkwlive on

כצפוי, ההופעה של נורת' הפכה לויראלית אבל לא עברה חלק בגרון של חלק מהגולשים ברשתות החברתיות, כשעלו טענות על כך שנורת' העתיקה שיר של כוכבת צעירה אחרת. הוריה של הכוכבת העונה לשם זאזה, זמרת בת 5 שהוציאה לא מזמן שיר בשם "What I Do" שהפך ללהיט ברשת, מיהרו לפרסם פוסט בו הם משווים בין ההופעה של נורת' לבין השיר של בתם וכתבו: "ביולי 2019, זאזה ואביה נכנסו לסטודיו עבור החוויה האולטימטיבית, לעשות סוף סוף את המוזיקה שהיא רצתה לעשות. אנחנו גאים ביצירתיות הזו, ומאמינים שבין אם מעורבים בה ילדים או מבוגרים – מגיעה לה כבוד/מחווה". הם המשיכו והבהירו שאינם כועסים, אך היו שמחים לקבל קרדיט, והוסיפו: "אנחנו מעריצים את קניה ואוהבים את המסע שלו. יחד עם זאת, אנחנו לא רוצים להרגיש שהמסע של הבת שלנו בעולם הבידור נגנב".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ZaZa (@redcarpetgirlz) on

קים לא נשארה אדישה לביקורת המוצדקת ומיהרה להרגיע את הרוחות כשכתבה בתגובה לפוסט: "אנחנו אוהבים אתכם ונורת' מעריצה גדולה. היא מקליטה בסטודיו עם אבא שלה כל הזמן ומקבלת השראה מזאזה. ההופעה של נורת' היום הייתה משהו שהיא ביקשה לעשות ברגע האחרון וזאת הייתה הפתעה מוחלטת. לא התכוונו שלא לתת לכם קרדיט". קרדשיאן הוסיפה בנחמדות, ואולי כרמז לשיתוף פעולה שעתיד לבוא: "נשמח אם הבנות יפגשו בקרוב".

יש לנו תחושה שנשמע עליה עוד הרבה. זאזה בת ה-5 (צילום: אינסטגרם)
יש לנו תחושה שנשמע עליה עוד הרבה. זאזה בת ה-5 (צילום: אינסטגרם)

מיד אחר כך, ניסתה לתקן את הנעשה וצייצה: "אני כל כך גאה בנורת'י שלי. ההופעה הראשונה שלה גרמה לי לדמעות.... וד"ש לזאזה – נורת' מקווה שאהבת את הרמיקס!". הוריה של זאזה, שכנראה קיבלו את ההתנצלות, שיתפו את דבריה של קים וכתבו: "הכל באהבה, הכל טוב". אגב, ב-TMI חושבים שחיקוי הוא הצורה הגבוהה ביותר לחנופה!

מסתבר ששירה זה לא הכישרון היחיד שנורת' קיבלה בירושה מההורים, ונראה כי היא הולכת גם בדרכה של אמה באהבתה לעולם האופנה. לא פעם קים שיתפה תמונות של נורת' לבושה בבגדים ססגוניים וטרנדיים, ואף חשפה שהיא אוהבת להתלבש ולהלביש את חבריה ובני משפחתה.

שיקית. נורת' ווסט (צילום: אינסטגרם)
שיקית. נורת' ווסט (צילום: אינסטגרם)

אוכלות צהריים בפריז, בירת האופנה. קים קרדשיאן ונורת' ווסט (צילום: אינסטגרם)
אוכלות צהריים בפריז, בירת האופנה. קים קרדשיאן ונורת' ווסט (צילום: אינסטגרם)