אייל גולן ואמרגנו לשעבר, בני פרץ, עושים קולות של פיוס. בעוד שהסכסוך הגדול של השניים נגמר בסולחה, בסופה הכריזו כי הם ישמרו על יחסים טובים ושותפות עסקית, ל-TMI נודע שהשניים נותרו מאז בנתק מוחלט. כזכור, פרץ התראיין בינואר האחרון בתכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' והיה נשמע מהוסס כשנשאל אם יגיע לחתונה: "אם אהיה בארץ, אגיע".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עם זאת, כנראה שפרץ וגולן שמו את הכל מאחוריהם, ולמרות שפרץ לא השתתף במסיבת הרווקים הנוצצת של גולן בסוצ׳י, לחתונה היוקרתית עם דניאל הוא יגיע גם יגיע. מעניין אם היחסים יחזיקו מעמד עד לאירוע הברית/ה של גולן וגרינברג.

פרץ, קול ששון וקול שמחה, וכיתתו חרבותם לאתים?

“בע"ה כן".

אני לא מאמינה. באמת?

“כן".

גולן, דניאל הסירה מפרץ את הכישוף?

מליאם הפקות נמסר לליאורה: “בני הוזמן לחתונה בשמחה ובמזל טוב".

אייל גולן ובני פרץ בימים יפים יותר (צילום: יח''צ)
אייל גולן ובני פרץ בימים יפים יותר (צילום: יח''צ)

'המכשפת', דניאל גרינברג (צילום: שי יחזקאל)
'המכשפת', דניאל גרינברג (צילום: שי יחזקאל)

> המפיקה הישראלית לי ברודה ממשיכה להפציץ בהוליווד. עכשיו היא עובדת על שלושה סרטי קולנוע חדשים עם מל גיבסון, מייגן פוקס וברוס וויליס. עם האחרון היא משתפת פעולה בכמה פרויקטים נוספים. ליאורה מצפה בקוצר רוח לסרט עם וויליס, שלו היא שומרת חסד נעורים עוד מימי “בלשים בלילה".

> לרגל יום המשפחה התקיים הפנינג בחנות FACTORY 54 KIDS בקניון רמת אביב, שהציע חוויה משפחתית שמחה וצילומי פורטרט משפחתיים בסט מיוחד, ציורי גרפיטי לילדים על חולצות POLO RALPH LAUREN על ידי אומן גרפיטי ועוד. בין האורחים שהגיעו: יעל גולדמן, נטע גרטי, שני פרידן והבן אליוט, שיר מורנו, נדב אבוקסיס, דון לני גבאי, יובל שרף, טלי אורן ואלעד זוהר

יעל גולדמן (צילום: לנס הפקות)
יעל גולדמן (צילום: לנס הפקות)

> עוד אחת שנפגעה מבהלת הקורונה היא נורית חדד, אמו של נתי חדד הכלוא בתאילנד ושאמור להמשיך לרצות את עונשו בישראל. חדד, שטיפל בישראלים רבים במרפאה שלו בקוסמוי, שוהה עכשיו בכלא אחרי שהורשע בסיוע לארגון פשע. נורית מספרת: “הייתי בבידוד 14 יום. מאוד קשה לי עם זה שלא יכולתי להיות נוכחת בהפגנה במוצ״ש מול בית ראש הממשלה כדי לזעוק את זעקתו של בני. בעקבות הקורונה שמסתובבת שם ופגעה באחד מבתי הכלא, בוטל לנו ביקור שהיה אמור להיות פנים מול פנים שמתקיים רק אחת לשנה".

למה את מצפה?

“אני חרדה לגורלו של בני, כי בסך הכל מכניסים אסירים חדשים שיכול להיות שהם נושאים את הנגיף. אנחנו יודעים כיצד נראים בתי הכלא עם הצפיפות של האסירים. אני פונה לראש הממשלה ואומרת שדין נתי כדין נעמה יששכר. כל עונשו הוא מתמימותו, טוב לבו ועזרה לזולת. האם להיות טוב זה פשע?".

> נדמה כי סלבס וחניות זה רומן ארוך. לאחר שקראתם ב-TMI על כך שמירי מסיקה חנתה את רכבה בחניית נכים, הגיע תורה של יעל גרמן ממפלגת כחול לבן, שויתרה על חניה בצבע מפלגתה, ובשעה 8:00 ביום הבחירות, כשהגיעה להצביע בבית הספר יוחנני בהרצליה, הציבה את מכוניתה בדאבל פארקינג. חמור מכך: היא לא השיבה על הפנייה הכפולה של ליאורה. טוב, אולי זה עדיף מהתגובה של מסיקה.