רק אתמול (רביעי), חשפה דניאל גרינברג את ההיריון המפתיע שלה ושל בן זוגה, הזמר אייל גולן ומאז הרשת לא נרגעת. גרינברג חשפה את הריונה באמצעות מקל לבדיקת הריון ממותג והציתה שמועות על שיתוף פעולה מסחרי בינה לבין אותו מותג. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DG (@danielgreenberg) on

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רשת "סופר פארם" המשווקת את מותג life אותו פרסמה גרינברג הכחישה בתוקף את שיתוף הפעולה ואיחלה לגרינברג ולגולן מזל טוב להריון הטרי שלהם, אבל זה לא מנע ממערכת TMI לגלול ולחפש מי הם המפורסמים שפרסמו את ההיריון שלהם בדרך המקורית ביותר. אמנם כבר ראינו את עדן בן זקן בסרטון שכבש את האינסטגרם וגם את בר רפאלי בשיתוף פעולה היסטורי עם אסי עזר לטובת ההריון שלה, אבל האם ידעתם מי שיתפה פעולה עם מותג בירה? או מי פנתה למעריב לנוער כדי לקבל עזרה? ומי הקיאה לאסלה כשבעלה מתעד את הרגע? 

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

מאיה ורטהיימר היא אחת הדמויות הכי מצחיקות באינסטגרם. תוסיפו את בעלה, חבר הכנסת אסף זמיר למשוואה ותקבלו זוג שיוציא בדיחה מכל סיטואציה. לאחר שחשפה קשיים ממושכים בתהליך שלהם להיכנס להריון, הגיעה הרגע המיוחל וורטהיימר החליטה לחשוף בפני קהל העוקבים שלה את הבשורה המשמחת. איך, אתם שואלים? באמצעות תמונה בה נראית השחקנית הג'ינג'ית אוחזת באסלה כאילו עומדת להקיא ובבן זוגה שמתעד הכל בחיוך גדול כמובן.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מבשרים על ההריון (צילום: צילום מסך,אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מבשרים על ההריון (צילום: צילום מסך,אינסטגרם)

לירון ויצמן

לירון ויצמן היא אחת ממנחות הטלוויזיה העסוקות ביותר. בשנתיים האחרונות היא מגישה את הריאליטי המצליח "האח הגדול" כשאת העונה הראשונה של התכנית העבירה כשהיא בחודשי הריון מתקדמים. מעבר לסטייל מוקפד גם בחודש תשיעי על המסך, דאגה ויצמן לפרסם את דבר ההיריון שלה בדרך מקורית במיוחד: "מעריב לנוער שלום: שמתי לב פתאום שיש לי חצ'קון על הסנטר, ציצי בגודל חסר פרופורציה, בטן קטנה. האם אני בהריון? כן!!! איזה כיף לי! 2#".

לירון ויצמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירון ויצמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

טהוניה רובל

טהוניה רובל היא הרבה דברים: זוכת ריאליטי, דוגמנית, מגישה ועכשיו גם נשואה טרייה ואמא לעתיד. רובל, שרק לפני כחודשיים עמדה תחת חופה וקידושין עם בן זוגה יניב בן משה, חשפה את ההריון המרגש בדרך יצירתית במיוחד כשהיא משתפת פעולה עם מותג בירה ידוע שהוציא סדרה מיוחדת של בירה ללא אלכוהול. שיהיה במזל טוב!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מעכשיו אני שותה בשביל שנייםהמתנה המושלמת לגיל 32 תודה לה׳ יתברך✋❣️ #בירהללאאלכוהול @carlsbergisrael

A post shared by �TAHUONIA� (@tahuonia) on

הראל סקעת ועידן רול

הראל סקעת ועידן רול הפכו לפני כשנה וחצי להורים לארי המתוק ומאז הרשת התמלאה בשלל תמונות של הנסיך הקטן מנגן עם אבא הראל על פסנתר או סתם מחייך חיוך שובב ומושלם. אלא שאת דבר ההריון החליטו השניים לשמור בסוד מוחלט ורק לאחר הלידה פרסמו את התמונה שהפכה לאחת התחפושות היותר נחשקות של פורים 2019: שניהם אוחזים בארי הקטן כשהם לבושים בפיג'מת דינוזאור תואמת ומשדרים אהבה לכל כיוון.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Harel Skaat (@harelskaat) on

דון לני גבאי

דון לני גבאי עדיין נראית כמו ילדה בעצמה. את קריירת המשחק שלה החלה בגיל 17 ומאז היא נמצאת בכל מקום, לכן רבים הופתעו לגלות שהיא כבר אמא לשניים בעצמה. לנאי גבאי נשואה לעופר רוטנברג ואת ההריונות שלה חשפה בדרכים הכי מקוריות שיש: בהריון הראשון פרסמה תמונה שלה ושל בעלה אוחזים בבגד תינוקות קטן ומקסים ובהריון השני באמצעות אתגר השאלות של אפליקציית Tik Tok. כפיפות בטן ואלכוהול? לא, חצ'קונים ובחילות: לגמרי כן.

דון לני גבאי ובן זוגה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דון לני גבאי ובן זוגה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שחר פאר

שחר פאר היא אחת הטניסאיות הישראליות המצליחות בכל הזמנים כשברזומה שלה עשרות תארים וגביעים מקריירה ארוכת שנים, רק שזאת נחלת העבר ומאז פאר פרשה מחיי הטניס, התחתנה עם ד"ר אילון רם והביאה איתו לעולם את התינוק עם השם המיוחד נפתי רם. את דבר ההיריון בישרה פאר באמצעות תמונת אולטרסאונד שמראה בבירור כף רגל גדולה במיוחד. במערכת TMI מקווים שמדובר ברגליים שקיבלו את הגנים של אמא ושאפשר לבנות על דור המשך לקריירת טניס חוצת יבשות. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yes, we are very excited to become a family! @eilonram

A post shared by shaharpeer (@shaharpeer) on