נגיף הקורונה, שממשיך להתפשט בארץ ובעולם, והוביל לשורה של איסורים והנחיות של משרד הבריאות מאיים על קיום החתונה המתוקשרת של אייל גולן ודניאל גרינברג. החתונה, שאמורה להתקיים בעוד יומיים (12.3) ואליה הוזמנו מעל ל-1,000 איש, אמורה להיערך במלון "דיוויד אינטרקונטיננל" בתל אביב ועד כה לא ברור אם תוכל להתקיים במתכונת הרגילה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DG (@danielgreenberg) on

כזכור, רק לפני שבוע גולן חזר מסוצ'י שברוסיה, שם חגג את מסיבת הרווקים עם החברים הקרובים. על פי הנחיות משרד הבריאות "חל איסור השתתפות בהתכנסויות מעל 100 איש לאנשים שחזרו מכל יעד בחו״ל ב-14 הימים האחרונים", מה שמעלה את השאלה האם אייל יכול בכלל להיות נוכח בחתונה שלו עצמו. ואם זה לא מספיק, בימים האחרונים התברר כי חולה מספר 42 שנדבק בנגיף הקורונה ביקר במלון "דיוויד אינטרקוניננטל", בו אמורה להתקיים החתונה.

בעוד ששאלות רבות סביב קיום האירוע מדאיגות את מדורי הרכילות, מקורבים לשניים סיפרו שכרגע הכל מתקיים כרגיל, ובמידה ויקבלו הנחיות ממשרד הבריאות לא לקיים את האירוע יפעלו לפיהן. נדמה כי אירית רחמים, מפיקת האירוע, תאלץ להיערך לכל תרחיש אבל בתקווה שהאירוע יוכל להתקיים כמו שגרינברג ההריונית דמיינה.

יידרש להיכנס לבידוד? אייל גולן (צילום: רפי דלויה)
יידרש להיכנס לבידוד? אייל גולן (צילום: רפי דלויה)

מחזיקים להם אצבעות. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: אמיר מאירי)
מחזיקים להם אצבעות. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: אמיר מאירי)