נגיף הקורונה המשתולל בעולם ומכניס אנשים להסגר לא פסח על הכוכבים הגדולים בהוליווד, וכעת נחשף הקורבן הראשון. השחקן טום הנקס פרסם אתמול (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלו פוסט מדאיג ובו חשף כי הוא ואשתו, ריטה ווילסון, נדבקו בנגיף הקורונה. השחקנים בני ה-63 נסעו לאוסטרליה כחלק מפרויקט חדש שטום השתתף בו בסרט על חייו של אלביס פרסלי. לא ברור כמה זמן שהו ביבשת הדרומית, אבל בפוסט שכתב הנקס סיפר על כך שהוא ואשתו הרגישו לא טוב, וכפי שנדרש בתקופה האחרונה עשו בדיקה לנגיף הקורונה ונמצא כי הם אכן נדבקו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tom Hanks (@tomhanks) on

"הרגשנו קצת עייפים, כאילו חטפנו הצטננות, וכמה כאבי גוף", כתב השחקן זוכה פרס האוסקר בפוסט שפרסם, בליווי תמונה של כפפה רפואית במיכל פסולת מסוכנת. "לריטה היו כמה צמרמורות שבאו והלכו. גם חום קטן. כדי לעשות את הדברים בצורה נכונה, כמו שצריך בעולם כרגע, נבדקנו כנגד נגיף הקורונה ונמצא כי אנחנו חיוביים". הוא הוסיף כי הוא ואשתו "ייבדקו, יפוקחו ויבודדו כל עוד הבריאות והבטיחות הציבורית דורשים כך".

טום הנקס וריטה וילסון הם ללא ספק דמויות הבידור הבולטות ביותר בעולם שנחשפו כחולי קורונה עד כה, ופרסום מידע זה מוכיח כי אכן מדובר במגפה כלל עולמית, כשטום ואשתו הפכו באופן מיידי ל"פנים" של הנגיף.

טום הנקס (צילום: רויטרס)
טום הנקס (צילום: רויטרס)