ניקול ראידמן שהתארחה בשבוע שעבר בתצוגת האופנה של "שאנל" בבירת צרפת, פריז, כשהיא לבושה בחליפת מגן מכף רגל ועד ראש כנגד נגיף הקורונה, כנראה לקחה את התפשטות המגפה העולמית ללב והיא החליטה לעשות כמה שינויים בחייה. ראידמן סיפרה לעוקביה ברשתות החברתיות כי אמנם היא מסתובבת עם מסכה לפניה, אך כשהיא מעשנת היא נאלצת להוריד את המסכה ולכן החליטה להפסיק לעשן. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מלבד ההחלטה הבריאה והמבורכת, ראידמן שיתפה את עוקביה במסקנות הרוחניות עליהן הגיעה בעקבות התפשטות הנגיף. היא כתבה כך: "מי היה מאמין שב-2020 העולם יהיה משותק. אף מלחמת עולם לא גרמה לכל האנושות להסתגר בבית. אומנם אני לא בבידוד, כרגע, אבל אני בבידוד עם המון מחשבות שרצות לי בראש. יכול להיות שזה שיעור שהיקום מעניק לנו בכדי לקבל פרופורציות על מהות החיים שלנו? על מי אנחנו? על מה אנחנו עושים? על דרך החיים שלנו".

ניקול ראידמן עם החלטות גורליות בנוגע לנגיף הקורונה (צילום: אינסטגרם)

הזמרת שטוענת שהחיים שלה יפים ובקרוב תעלה עם מופע ראווה בקיסריה, המשיכה וכתבה: "יש מצב שפשוט איבדנו את זה מזמן. המרדף האין סופי שלנו עבור כסף, הצלחה, האגואיזם שלנו, חוסר התחשבות בזולת וחוסר יכולת לפרגן. מתי פעם אחרונה שאלתם את עצמכם: ״אני חי נכון?״ , מי קובע את הכללים אך לחיות ומי מדריך אותנו מה נכון? אף אחד, רק אנחנו והמצפון שלנו שהולך ונעלם. ״קורונה״ - ״המלכה״ כאן בכדי לעצור אותנו מהרס עצמי הגודל. עם השנים חוסר המודעות האנושית רק מתגברת. זה זמן טוב להתבודד עם עצמינו ולחשוב מה הלאה. האם מסלול החיים שלנו נכון, האם אנחנו מסוגלים לשנות אותו ולהתחיל מבריאה מחודשת של ה״עולם״ הפנימי שלנו שמתרוקן מיום ליום , האם יש מקום ל״אגו״ בעידן החדש הזה או שצריך לעשות ריסטארט טוטלי לכל מה שהתניע אותנו עד היום. זמן לחשוב ובעיקר להבין ששום דבר הוא לא ברור מאליו. זה הזמן שנתחיל להעריך את המתנה שקיבלנו, את החיים".

ניקול ראידמן עם מסכה (צילום: אינסטגרם)
ניקול ראידמן עם מסכה (צילום: אינסטגרם)

"אסור לשכוח למה אנחנו כאן ותמיד לחשוב שיש לנו עוד המון מה ללמוד על אך לחיות נכון. המילה ״נתינה״ היא המפתח לעתיד שלנו. תלמדו לתת ! להעניק אהבה, אהבת חינם, עזרה, תמיכה, הקשבה, הערכה. מרוב שאנחנו כלכך מרוכזים בעצמנו, אנחנו שוכחים שאילו הם יסודות הכי בסיסים של מהות החיים. תעריכו את מה שיש לכם, תלמדו לחלוק את מה שיש לכם עם אילו שזקוקים לו. אהבה - תלמדו לאהוב, תעניקו אהבה ותמיד תקבלו בחזרה! החיים הם בומרנג על תשכחו את זה אף פעם. מאחלת לכולנו לעבור את השיעור הזה עם תובנות! בריאות הגוף והנפש לכולנו חברים אהובים". מילים כדורבנות!

ניקול ראידמן בתצוגת האופנה בפריז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן בתצוגת האופנה בפריז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)