סוף השבוע האחרון הביא איתו אווירה של פחד ותחושות שסוף העולם קרב, אבל לדבר הזה לא ציפינו. ביום שישי האחרון הופתעו 233 אלף עוקבים לגלות בפיד האינסטגרם שלהם שלל תמונות מטושטשות והזויות. כעת מתברר כי חשבון האינסטגרם של השחקנית ניב סולטן נפרץ על ידי האקרים מרושעים כשכל התמונות, הסרטונים והסטוריז של השחקנית נמחקו כלא היו, ובעמוד הופיעה תמונה מוזרה שקראה לכולם להפסיק לעקוב.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מותקפת. ניב סולטן (צילום: אביב חופי)
מותקפת. ניב סולטן (צילום: אביב חופי)

אבל אין מה לדאוג, כי אין צבא חזק כמו צבא מעריצים. אתמול (שבת) הצליחה המאורסת הטרייה להשיב אליה את החשבון שהיה שבוי בידי אחרים ופרסמה פוסט תודה לעוקביה, שככל הנראה לקחו חלק פעיל בהצלתו. "סוף העולם הגיע וכוחות הרשע פרצו לי לאינסטגרם! אבל... ברוך השם, סוף טוב הכל טוב. רוצה להודות לכל האנשים הטובים שעזרו לי להחזיר את החשבון, לכל מי שלקח חלק בדרמה, לכל ההודעות וניסיונות המשא ומתן שלכם אל מול ההאקר- קראתי כמעט הכל והתרגשתי". העיקר שכל התמונות חזרו!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Honey i'm homeeee!!!! אז בצל משבר הקורונה העולמי, ולצד מזג האוויר האפוקליפטי ויום שישי ה13- סוף העולם הגיע וכוחות הרשע פרצו לי לאינסטגרם!!!!!!!!!! אבל... ברוך השם, סוף טוב הכל טוב רוצה להודות לכל האנשים הטובים שעזרו לי להחזיר את החשבון, לכל מי שלקח חלק בדרמה, לכל ההודעות וניסיונות המשא ומתן שלכם אל מול ההאקר- קראתי כמעט הכל והתרגשתי❤ וכמובן תודה מהלב לכל העוקבים הנאמנים שלי שהביאוני עד הלום (אשכרה!) ולא נטשו גם בעתות משבר. שיהיה סופ"ש מלא בהתפתחויות חיוביות כמעט כמו זו שלי.שתצא השמש.שיימצא חיסון לקורונה.שנהיה בריאים ושמחים. אמן❤❤❤❤❤❤

A post shared by Niv Sultan (@sultaniv) on