מפורסמים מרחבי העולם מושפעים מהתפשטות נגיף הקורונה - מי שנדבק בנגיף כמו טום הנקס ואשתו ומי שקורה לעוקביו לשמור על ההנחיות, להימנע ממפגשים חברתיים ולהישאר בבתים. גם גל גדות החליטה לשמש דוגמה וכפי שקראתם ב-TMI היא שיתפה תמונה שלה מחדר הארונות העצום עם פיג'מה וכפכפים והכריזה: "להישאר בבית זה כח העל שלי ושלך".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כמו כל תעשיית הבידור, גם גדות נאלצה להקפיא את עבודותיה, בין היתר לסרט החדש שצפוי להיות משודר בנטפליקס בשם "Red Notice" בכיכובם של דה רוק וראיין ריינולדס. השחקנית מנצלת את הזמן הרב שנוצר לה כדי לעורר השראה וחיבור בין האנשים בעולם או לפחות בין אלו שעוקבים אחריה ופרסמה אמש (רביעי) סרטון מרגש במיוחד שמשלב את מיטב כוכבי הוליווד. 

גל גדות למען העולם(צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל גדות למען העולם(צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"היי חברים. יום שישי להסגר ואני חייבת להגיד שהימים האחרונים גרמו לי להרגיש פילוסופית. הנגיף הזה השפיע על עולם שלם. כולם, לא משנה מי אתה או מאיפה אתה. אנחנו כולנו ביחד בזה. נתקלתי בסרטון של בחור איטלקי שמנגן בחצוצרה במרפסת שלו לכל האנשים האחרים שסגורים בבתיהם והוא ניגן את "Imagine" וזה היה כל כך עוצמתי וטהור וזה הולך ככה...", אמרה גדות בסרטון. 

השחקנית התחילה לשיר את השיר של ג'ון לנון ואחרי שורה אחת, הסרטון עבר לשחקנית קריסטין ויג, משם לשחקן של "חמישים גוונים של אפור", ג'יימי דורנן, הקומיקאית שרה סילברמן, ג'ימי פאלון, נטלי פורטמן, ויל פרל, מארק ראפלו, סיה, איימי אדמס ועוד. אין ספק שהם ריגשו!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on