בזמן שעם ישראל בלחץ מהקורונה, לשוקי בן פורת, 69, איש חיי הלילה לשעבר וגם בעלה לשעבר של ציפי רפאלי (שעשה קצת כותרות כממציא “משאבת הוואקום לזקפה תמידית"), יש בשורה: המשיח כבר בדרך. לא נגענו: “לפני כ־30 שנה, כשהרבי מלובביץ' אמר שהמשיח מגיע, החלטתי שאני מבשר על כך בשלטים ענקיים בכל רחבי הארץ. גייסתי הרבה כספים, ומוישל'ה שגיב ז"ל, שהיה חבר שלי, הציף את הארץ בשלטי 'עבודי', ‘היכונו לביאת המשיח'. מאז אני מכור למבצע הזה".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ואתה סגור על זה שהוא יגיע ממש בקרוב?
“הסודות של התורה מתבססים הרבה על גימטרייה. קורונה בגימטרייה זה ‘המשיח בא'. הגילוי הזה נתן לי את הפוש. זה קורה אוטוטו, עוד שישה שבועות. הקורונה זו השליחות של הקב"ה כדי שנבין שהכל מתנהל בידי שמיים. וירוס אחד קטן יכול לעצור עולם שלם. הכל מנוהל ומטופל על ידי הקב"ה. פניתי בזמן האחרון לאותם מקובלים שאיתם נפגשתי בעבר וכולם מדברים על תאריכים מאוד קבועים. אחד המקובלים הגדיל לומר שתאריך ביאת המשיח יהיה בערב פסח הזה, י"ד ניסן. אחד מ־13 העיקרים של הרמב"ם, העיקר ה־12, אומר: ‘היכונו לביאת המשיח' ואף על פי שיתמהמה אחכה לו בכל יום שיבוא".

גם החלטת לעשות סרט על ביאת המשיח, לא?
“כן, לפני 13 שנה, כשהייתי עם הרב מרדכי גל ז"ל, מורי ורבי, החלטנו לעשות סרט פנטזיה על ביאת המשיח. אספנו את החומרים מכל המקובלים בארץ. כל החומר שמופיע אלו סיפורים אמיתיים, לא המצאות שלנו. הכל בכתובים".

שוקי בן פורת (צילום: פלג אלקלעי)
שוקי בן פורת (צילום: פלג אלקלעי)


ומה עלילת הסרט? 
“סיפור העלילה הוא מלחמה של המשיח בשטן. המשיח שיצרנו בתחילת הסיפור היה בחור חסון, שחקן כדורסל, בן להורים גרושים שחי עם אמא שלו בסן דייגו. אבא שלו חזר בתשובה, נדבק בחיידק של ביאת המשיח. הוא עלה לארץ ומתגורר בירושלים. הוא מתחיל לחקור את ביאת המשיח. הבן שלו בן ה־18 עלה לירושלים בעקבות ההלוויה של אביו. בזמן השבעה הוא נחשף לסיפורים על אביו והמשיח. בלילה הראשון לאחר הקבורה של אביו הוא מתעורר פתאום ורואה אור צהוב מהבהב בכל הבית. הוא הולך בעקבותיו, מגלה אבן צהובה מהבהבת ומתגלה לו חזון לפרטי פרטים, כמו נבואה. רכבת שנוסעת מעל ואדי עמוק ופתאום הגשר מתרסק, הרכבת נופלת למטה ו־167 אנשים מתים. הוא מתעורר מהחיזיון, מתרגש, נכנס לגוגל לבדוק אם יש כזה מקרה בעולם לפיו גשר התמוטט ורכבת נפלה. כמובן שהוא לא מוצא. האבן מפסיקה להבהב והוא הולך לישון. כשהוא מתעורר בבוקר הוא פותח את הטלוויזיה ונדהם לראות את כל תחנות הטלוויזיה מדווחות על גשר שהתמוטט ועליו רכבת שנפלה לוואדי עם 167 נוסעים שנספו. הוא רואה את התמונות ונזכר שזו בדיוק התמונה שראה בחיזיון שבע שעות קודם, כלומר ראה משהו עתידי".

“מאותו רגע הוא הבין שהוא רואה נבואה קדימה לפרטי פרטים. הוא החליט שהוא יושב וחוקר את סיפור הכוח הנבואי שלו. ואז בכתבים של אבא שלו הוא מגלה שהאבן הזו היא אחת מ־12 אבני החושן שהיו לכוהן הגדול על החזה. הוא מגלה שהחושן היה בעצם וואטסאפ עם הקדוש ברוך הוא, כלומר העברת מסרים וקבלת תשובות. בין הכתבים של אבא שלו הוא גילה שהשטן מחזיק 11 אבנים מתוך אבני החושן וחסרה לו אבן אחת. יש מלחמה גדולה בין המשיח לבין השטן. כדי לא להרחיב, הילד הזה הוא המיועד למשיח שעומד לקבל כוחות ועומד לקחת מהשטן את 11 האבנים. תוך כדי הכל קורים עוד חזיונות. נתתי רק דוגמה אחת".