הכדורסלן עמרי כספי ממשיך להסתכל עלינו מגבוה. לא ממרומי קומתו, אלא מהדירה בקומה העליונה ששכר למשפחתו ולו. זה התחיל בניסיון לעבור לדירה במרינה בהרצליה, אך לבסוף נמצאה אלטרנטיבה ברמת השרון בשכ"ד של כמה עשרות אלפי שקלים.

שני כספי בחרה לא להגיב.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עמרי כספי (צילום: AFP)
עמרי כספי (צילום: AFP)

> קומדיה בשם “דה פורטד" שהפיק אורי גלובוס, הבן של, זכתה בפרס הסרט הקומי הטוב ביותר בפסטיבל סרטים שנערך בקליפורניה, רגע לפני שנכנסו להסגר.

לאה גלובוס, התפוח לא נופל רחוק מהתסריט?
“אכן, גאווה גדולה מאוד. הסרט הוא על בחורה קנדית, שמתאהבת בבחור אמריקאי, אין לה גרין קארד ופג התוקף של אישור השהייה שלה. כשהיא חוזרת מקנדה, לא מאפשרים לה להיכנס. הבחור לא רוצה להתחתן ומארגן לה נישואים עם מישהו אחר". 

יורם גלובוס, אורי גלובוס (צילום: פרטי)
יורם גלובוס, אורי גלובוס (צילום: פרטי)

> דרך מקורית מצא ישראל גוטסדינר, חצי מצמד רעים, לציין את יום הולדתו ה־72. במקום מסיבה רבת משתתפים, שאותה הוא עורך מדי שנה, חגג גוטסדינר כך: “הילדים והנכדים חגגו לי מהרחוב, שרו יום הולדת שמח ואליהם הצטרפו כל הדיירים בבניין. לפני שנתיים זה היה טקס הורדת השפם לכבוד חגיגות ה־70 שלי. לאור הנסיבות המפחידות, אני בשום אופן לא אחכה עוד שמונה שנים לטקס הבא. אעשה זאת שוב כשאגיע לגיל 75".

> טבע נאות נרתמה לסייע לצוותים הרפואיים המטפלים בחולי הקורונה, ובמסגרת זו הגיע ירון בוגנים, מנכ"ל החברה, למרכז הרפואי רמב"ם לתרום 60 זוגות קבקבי “קומפי". בנוסף, הוענקו שוברי מתנה ברשת לכל 5,000 עובדי המרכז הרפואי.

> נבחרת של אדריכלים ומעצבים הגיעה לחנות “הרמס", המנוהלת על ידי משפחת רנבי, כדי לתת את הפרשנות שלה לשולחן חג הפסח. השולחן נערך לארבעה סועדים, כאילו צפו את הגזירות החדשות. בלטה האדריכלית דנה אוברזון.