קשה לשכוח את הרגע הבלתי נשכח בבית "האח הגדול", בו דיירי הבית חשבו כי אמלי פרי קיבלה הצעת נישואים באמצעות מסוק שהמריא בשמי נווה אילן מבן זוגה, דקל גולדנברג או כפי שהוא ידוע בכינויו, נושי. בזמן שכולם חיבקו ובירכו את פרי, האויבת המושבעת שלה, חגית היימן, הבחינה כי שמה רשום על המסוק ונאלצה לקלקל את החגיגה ואת דמעות השמחה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אז אחרי הבלבול ששודר בפריים טיים, הגיע תורה של אמלי לקבל את הצעת הנישואים לה חיכתה. דיירת "האח הגדול" לשעבר הופתעה היום (שישי) בתכנית "הדו"ח השבועי" בהנחייתם של יעל בר זוהר וקובי מחט כאשר בן זוגה כרע על ברך וביקש את ידה. פרי ההמומה הסכימה מיד והשניים התארסו רשמית. שיהיה במזל!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TMI ⭐️ מעריב (@tmi.il) on

מיד לאחר הצעת הנישואים, אמלי שיתפה את עוקביה בטבעת המכובדת וכתבה: "פעם הראשונה, זו הפעם האחרונה. אתה כל עולמי, נושי שלי" והודתה לכל מקריה שהביאו אותה עד הלום. כזכור, אמילי פרי בן ה-34 היא גרושה ואם לשלושה ילדים. היא גדלה ברמת אביב ג' ומתגוררת כיום בנתניה ועוסקת בנדל"ן, בדיוק כמו ארוסה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בפעם הראשונה, זו הפעם האחרונה ♥️ אתה כל עולמי נושי שלי תודה לנושי אהובי הרומנטיקן חסר התקנה שהרים הפקה מהסרטים ! תודה לדוח היומי יעלי וקובי שהתרגשו איתנו עד דמעות תודה לכל צוות הדוח היומי ♥️ תודה למשה שמה מפיק האירועים האלוף שלנו. תודה לאבי מטיקטקפוריו על ההכנות והתפאורה המדהימה . תודה להראל מויאללללל הנסיך על היא המושלם ! תודה לאח הגדול ולכל הצוות היקר שאני אוהבת כל כך תודה לבן רבינוביץ על הטבעת המושלמת ותודה להגרי אחותי המושלמת שדאגה מאחורי הקלעים לחבר את נושי לכל הקצוות שצריך . @dekelgoldenberg

A post shared by Emilie Pery אמלי פרי (@emiliepery) on