כוכבת העונה החדשה של תכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" הגר משה, מקבלת תגובות רבות על השתתפותה בתכנית, אך תגובה אחת הייתה צעד אחד קדימה בהתנהגות אלימה של צופי התכנית. כזכור, הגר שודכה לניר פור וכפי שניתן לראות כרגע בתכנית, השניים לא מצליחים להגיע לאינטימיות ולאווירה חיובית ביניהם. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בראיון שערכה הגר בתוכניתו של נדב בורנשטיין, "חי בלילה" בערוץ קשת 12, סיפרה על התחושות בימים אלו כרופאה בסטאז' בבית החולים וולפסון וסיפרה ש"אצלי זה פחות מתבטא, אני לא בחוד החנית. אני לא באה במגע עם חולי קורונה. אני פחות מרגישה את העומס אבל האווירה הכללית יותר לחוצה". 

בשאלה על קריאת הטוקבקים מאז עליית התכנית לאוויר ענתה הגר: "האמת שהפסקתי לפני שבוע בערך. בתחילת התכנית עוד קראתי טוקבקים, ניסיתי למצוא את הטוקבקים הטובים. הפסקתי כי הבנתי שזה עושה לי ממש רע. החלטתי שאני משחררת את זה ומנסה להניח לזה, רחוק מהעין". לצערה של הגר, התגובות לא הגיעו רק מהרשת אלא גם במפגשים אקראיים ברחוב ושם נאלצה להתמודד עם תקרית אלימה עם צופת התכנית.

"אתמול היה משהו ממש קשה. ירדתי למטה למכולת לקנות חלב ואישה ניגשה אליי. הייתי עם משקפי שמש ובאופן כללי אני הולכת ברחוב עכשיו ואני מנסה לא ליצור קשר עין כל כך. היא שאלה אותי 'את הגר מהתכנית?' ועוד לפני שהספקתי לענות היא אמרה 'אוי את מגעילה אותי' וירקה על הרצפה. זה היה רגע שהייתי קצת בשוק. עמדתי שם חמש שניות בהלם. האמת שהתחלתי תוך שנייה לבכות והייתי עם משקפי שמש אז לא ראו וטסתי חזרה הביתה. זה היה רגע שאמרתי 'וואו מה קורה פה?', זה מטורף. באתי לתכנית הזאת כדי באמת למצוא אהבה, כי לא הצלחתי לבד. ידעתי שאני אהיה נתונה לביקורת וזה היה חלק מהמחיר שאני כביכול משלמת פה, אבל לא הייתי מוכנה לזה, זה לא משהו שחשבתי שיכול לקרות וזה מאוד מפתיע אותי".

חתונה ממבט ראשון, הגר, ניר (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, הגר, ניר (צילום: צילום מסך קשת)

"צריך להבין שזה סיטואציה שהיא מאוד קשה. הלחץ היה מכל כיוון. העבודה בבית חולים, יחד עם העבודה מחוץ לבית חולים, המצלמות. מה שרואים כרגע זה היום החמישי או השישי שלנו, הכל היה מן סיר לחץ. לי קשה לראות את מה שאני רואה שם. אני מאוד קשה וביקורתית עם עצמי", אמרה הגר על הצפייה בתכנית. 

טובקיסטים משווים אותך לשירי מהעונה הקודמת.
"אני רואה את ההשוואות האלה ברשת. אני לא יודעת אם יש בסיס להשוואה, שירי זאת שירי ואני זאת אני. השנה אני חייבת להגיד שיש הרבה שירי על המסך. כולנו חוטפות. אני עכשיו באש ובחזית אבל פעם הבאה זאת תהיה מישהי אחרת. כולנו חוטפות אש". 

שירי קופפרברג, לירן לוי (צילום: דניאל כספי)
שירי קופפרברג, לירן לוי (צילום: דניאל כספי)