נעם קציר, מי שאתם מכירים כ"תימני החמוד מ'חתונה ממבט ראשון'", נצפה רגע לפני שתושבי ישראל נכנסו לסגר, מבלה בנמל תל אביב. זאת ועוד: הוא גם עשה את זה עם בחורה שלא ממש מזכירה את רוני לוי, זו שאיתה “התחתן" בתוכנית.

קציר פרת נדר?

מהפקת התוכנית נמסר בתגובה: “החלטת הזוגות תיחשף בפרק סיום העונה". 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

חתונה ממבט ראשון, רוני, נועם (צילום: צילום מסך קשת)
חתונה ממבט ראשון, רוני, נועם (צילום: צילום מסך קשת)

> בזמן שמשה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, מחלים לאט ובסבלנות מהקורונה, ממתינה הלמבורגיני שעלתה לו סכום צנוע של 3.5 מיליון שקל לקונה המעושר והמאושר בסוכנות רכבי היוקרה סי אנד קאר. כדאי לדעת שבעולם ייצרו רק שני רכבים כאלה. מקורבים לחוגג מספרים כי הוא מתכוון לרכוש רכב אחר, כיוון שהלמבורגיני נמוכה מדי לטעמו והוא מחפש משהו שמתאים יותר לכבישים בישראל.

חוגג, זה בגלל הצמצומים בתחבורה הציבורית?
“מבקש לא להגיב".

משה חוגג (צילום: צילום מסך יוטיוב)
משה חוגג (צילום: צילום מסך יוטיוב)

הרכב של משה חוגג (צילום: באדיבות שלומי סי אנד קאר)
הרכב של משה חוגג (צילום: באדיבות שלומי סי אנד קאר)

> השחקנית אורלי בן גרטי יצאה ביוזמה אופנתית מעניינת: מסיכות. “אני תופרת בהתאם לנהלים ולתקנים. מסיכת אולסון רב־פעמית להגנה מושלמת, שלא מתפשרת על היופי", היא כותבת ומוסיפה הרגעה: “ניתן לכבס לשימוש חוזר. כוללת כיס פנימי להכנסת פילטר פחם (לא חובה). בשימוש של צוותים רפואיים בארצות הברית. מסיכה תקנית על פי הוראות הכנה שעברו בדיקות לקביעת רמת הגנה מרבית".

> בזמן שהעם משווע למסיכות ולאמצעי מיגון, מפרסם רועי ברקן, הבן של, 250 אלף מסיכות הגנה למכירה במחיר 2 וחצי שקלים לאחת. ליאורה מתפעלת מההסבה המקצועית של מי שפעם חילק חומרים אחרים והתקשרה לברר ולברך.

כל הכבוד, רועי. כל המציל נפש אחת, ועוד במחיר כזה זול.

“אלו חברים שמביאים סחורה לארץ, ואני מנסה לעזור להם, זה הכל. זה לא אני מייבא. מישהו הביא ואני מנסה לעזור לו ולהרוויח איזה חצי שקל".

בהצלחה. יש היענות?

“בינתיים רק דיבורים".